Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید مشهدی با بیان اینکه توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال ۱۷۱ فقره تسهیلات اشتغال قرض الحسنه با اعتبار بیش از پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

وی درباره فرآیند ایجاد اشتغال برای مددجویان مورد حمایت گفت: ایجاد فرصت شغلی از آموزش شروع شده و بعد از انجام مشاوره‌های شغلی و آماده‌سازی طرح توجیهی مراحل معرفی به بانک برای پرداخت تسهیلات انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به راه‌اندازی مدیریت توسعه مشاغل نوین، نوآورانه و دانش‌بنیان در معاونت اشتغال کمیته امداد، افزود: در این بخش کارهای مختلفی برای پشتیبانی طرح‌های دانش‌بنیان و ایده‌های خلاق انجام می‌شود که یکی از مهم‌ترین اقدامات در این راستا، راه‌اندازی صندوق حمایت از طرح‌های نوین و دانش‌بنیان تحت عنوان «صندوق نوید» است.
مشهدی بیان کرد: افرادی که ایده‌های نوآورانه دارند، می‌توانند ایده‌های خود را در صندوق نوید به آدرس navidfund.com ثبت و از حمایت‌های آن بهره‌مند شوند.

به گفته وی صندوق نوید با هدف حمایت از ایده‌های متخصصان، کارآفرینان و نخبگان، با تأکید بر مددجویان مورد حمایت کمیته امداد به صورت مشترک با مؤسسه دانش‌بنیان برکت ایجاد شده و پس از بررسی و هدایت طرح‌ها، قرارداد سرمایه‌گذاری بر روی طرح را منعقد می‌کند.

مشهدی بابیان اینکه مددجویان کمیته امداد تنها مصرف‌کننده نیستند، بیان کرد: هم اکنون مددجویان مورد حمایت این نهاد به‌عنوان کارآفرینان برتر کشوری در عرصه‌های تولید فعالیت می‌کنند و هدف کمیته امداد استقلال فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خانوارهای مورد حمایت است.

کد خبر 4972761

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد استان مرکزی اشتغال مددجویان کمیته امداد ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام بیرجند حجاب و عفاف خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان مددجویان مورد حمایت کمیته امداد دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی