Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@05:35:25 GMT

کادر پزشکی نیاز به استراحت دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۲۴۰۷

کادر پزشکی نیاز به استراحت دارد

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: باید در میان فعالیت کادر پزشکی و پرستاری زمانی را برای استراحت نیز در نظر گرفت تا بتوان با تقویت روحی و جسمی از تحلیل نیرو جلوگیری کرد.

به گزارش قدس آنلاین، علی طلایی در نشست کمیته علمی کووید -۱۹ با بیان اینکه در حال حاضر جامعه با معضل و شرایط سخت شیوع ویروس کرونا روبرو شده است که ممکن است ماه‌ها کادر درمان و تمامی مردم با آن مواجه باشند بیان کرد: باید با مدیریت صحیح ضمن جلوگیری از تحلیل کادر پزشکی و پرستاری، رفتار مردم نیز در این زمینه تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با تاکید بر در نظر گرفتن زمانی برای استراحت (off) نیروهای پزشکی و پرستاری به ویژه در بخش‌های کرونایی اظهار کرد: باید در میان فعالیت کادر پزشکی و پرستاری زمانی را برای استراحت نیز در نظر گرفت تا بتوان با تقویت روحی و جسمی از تحلیل نیرو جلوگیری کرد. رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر ارائه راهکارهای آموزشی، تشویقی، تنبیهی و عینی برای تمام صنوف تاکید کرد و گفت: باید با ارائه دستورالعمل‌های جدید ضمن فعالیت در تمامی حوزه‌های شغلی و اقتصادی از انتقال این ویروس نیز جلوگیری شود. منبع: مهر انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کادر پزشکی ویروس کرونا مشهد پزشکی و پرستاری کادر پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به تیم ملی والیبال

در آستانه لیگ ملت‌های والیبال یک اتفاق تلخ برای تیم ملی رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی در صورت نبود مشکل به تمرین بپردازد، اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد. گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های 2024 باقی مانده است و این بازیکن بااخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت‌ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت؛ به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر اینکه مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهد بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت‌تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

tags # والیبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد