Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@06:24:19 GMT

سران قوا امروز جلسه دارند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۲۷۳۷

سران قوا امروز جلسه دارند

به گزارش جماران، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا   امروز(دوشنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف برگزار می شود.

 قالیباف پس از  تکیه بر کرسی  ریاست مجلس یازدهم، برای اولین بار در این جلسه حاضر می شود.

رییس جمهور میزبان این دیدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار مرتبط جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا برگزار شد جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا اتخاذ تصمیمات لازم برای حمایت از کسب و کارهای کوچک جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا برگزار شد سران قوا پنجشنبه جلسه‌ای ندارند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا جلسه سران قوا جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»