Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روی تاوارس مربی دروازه بانان سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره علت جدایی اش از این تیم اصفهانی اظهار کرد: در ابتدا باید از باشگاه سپاهان، امیرقلعه نویی و هواداران اصفهانی تشکر کنم و کار کردن در این تیم برایم افتخار بود. همچنین من به خاطر شرایط اپیدمی شیوع ویروس کرونا به ایران برنگشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این نزدیک ۶ سال در فوتبال ایران کار کردم و همیشه برای انجام کارهایم بین ایران و پرتغال در حال رفت و آمد بودم.

تاوارس درباره اینکه مشکلی غیر از ویروس کرونا با تیم سپاهان نداشت، گفت: من در باشگاه‌های مختلف کار کردم و مطمئن باشید اگر مشکلی با سپاهان نداشتم اکنون با شما صحبت نمی‌کردم. به هر حال در گذشته با باشگاه‌های ایرانی و پرتغالی مشکلات زیادی  داشتم، اما با تیم سپاهان مشکلی نداشتم و این موضوع صحت ندارد.  

ذهنیت لازم برای بازگشت به ایران را نداشتم 

او بیان کرد: با توجه به شرایط ویروس کرونا در ایران، همسرم نگرانی‌هایی داشت، چون یک دختر ۱۲ ساله داریم و باید از او مراقبت کنیم. علاوه بر این قراردادم با باشگاه سپاهان در ماه ژوئن به پایان رسید و بعد از  مشورت با  وکلا و خانواده ام تصمیم گرفتم به ایران برنگردم. اگر به ایران برمی گشتم به علت نگرانی‌ها و شرایط روحی و روانی ام نمی‌توانستم کار خود را به درستی انجام بدهم. سعی کردم شرایط خود را به قلعه نویی و باشگاه سپاهان توضیح بدهم  و به نظرم خیلی از هواداران هم در صورتی که  جای من بودند همین کار را می‌کردند. افتخار می‌کنم که توانستم به رشد و پیشرفت دروازه بانان ایرانی کمک کنم. به هر حال احساس کردم که با این شرایط ذهنیت لازم برای بازگشت به ایران را ندارم.

درخشش نیازمند باعث شد پرتغالی ها به دنبالش باشند

مربی دروازه بانان سپاهان درباره شایعات و اخبار مرتبط ارتباطش با پیام نیازمند و فراهم کردن زمینه برای انتقال این دروازه بان به لیگ پرتغال گفت: به نظرم درست نیست که برخی از هواداران درباره من چنین قضاوتی داشته باشند و از شنیدن این اخبار در همان دوران بسیار ناراحت شدم. یکی از بازی‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا از تلویزیون پرتغال پخش شد و پیام نیازمند در این بازی عملکرد فوق العاده‌ای به نمایش گذاشت. به هر حال در چنین شرایطی طبیعی است که مربی پرتغالی عملکرد این گلر را زیر نظر گرفته و درصدد جذب او باشد. به طور حتم خبر دارید که سرمربی سابق صنعت نفت آبادان در سوپر لیگ پرتغال مربیگری می‌کند. همچنین بدون شک هر کسی از نیازمند خوشش می‌آید، چون عملکرد این گلر درخشان است. اصلا درک نمی‌کنم که چرا مردم می‌گویند  من به دنبال جذب نیازمند بودم.

او افزود: یک نفر بعد از بازی تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به من زنگ زد و درباره نیازمند سئوال کرد و حقیقت را به او گفتم که این گلر فوق العاده است و اگر پول داشتم خودم او را  به خدمت می‌گرفتم. همچنین در اروپا طبیعی است که باشگاه‌ها بازیکنان فوق العاده را خریداری کنند.  

بیشتر بخوانید

تاوارس: تیم ملی فوتبال ایران دروازه بان‌های خوبی دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان روی تاوارس لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

کد خبر 6097518

دیگر خبرها

  • کاری که زنان با دختر دف‌نواز کردند! فرزند مطهری : «من مخالفتی نداشتم برخی زنان گفتند نباید دف بزند» می‌گویند لاک غلیظ داشته است (فیلم)
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی