Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تساوی استقلال برابر تراکتورسازی گفت: آبی پوشان با اینکه شرایط خوبی از لحاظ روحی و روانی نداشتند و تمرینات خوبی را هم انجام نداده بودند اما مقابل تراکتورسازی نمایش قابل قبولی ارائه دادند.

وی تاکید کرد: خط دفاع و دروازه بان استقلال برابر تراکتور اشتباه خاصی نداشتند اگر چه یکی، دو بار مهاجمان تراکتورسازی می توانستند دروازه استقلال را باز کنند اما هوشیاری خط دفاع و حسین حسینی مانع از فروپاشی دروازه شد و استقلال توانست بعد از مدت ها دروازه خود را در یک دیدار بسته نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: در خط هافبک هم آبی پوشان خوب بودند، کریمی و ریگی میدانداری کردند. البته فرشید اسماعیلی هم حضور پررنگی در این بازی داشت و اعتقاد دارم اگر آمادگی خود را بیشتر حفظ کند می تواند در بازی های آینده تاثیر بیشتری در بازی داشته باشد.

گروسی در مورد عملکرد قائدی و دیاباته هم گفت: دیاباته بعد از مدت ها بازی کرد، شاید اگر تبریزی و مطهری بودند مقابل تراکتور بازی به او نمی رسید اما در مجموع عملکرد خوبی داشت و حتی می توانست یک بار دروازه تراکتور را باز کند. در مورد قائدی هم باید بگویم او نسبت به دو بازی گذشته که مقابل فولاد و سایپا انجام داده بود خیلی بهتر از گذشته ظاهر شد یک بار تیر دروازه تراکتور را لرزاند و یکی، دو بار هم می توانست رشید مظاهری را به زانو در بیاورد  که مدافعان تراکتور اجازه ندادند دروازه تیم شان باز شود و در مجموع اعتقاد دارم قائدی اگر همین روند را ادامه دهد به طور حتم در بازی های آینده شاهد گلزنی های او خواهیم بود.

گروسی در مورد عملکرد تراکتورسازی هم گفت: تیم تراکتور شرایط بهتری نسبت به استقلال داشت همه بازیکنانش در اختیار کادر فنی بودند، تمرینات بهتری را نسبت به استقلال انجام داده بود و در مجموع بازی روان و قابل قبولی ارائه کرد. البته آنها هم موقعیت داشتند اما در مجموع شانس با آنها یار بود که توانستند یک امتیاز از استقلال گرفته و دست خالی به تبریز بازنگردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد داوری این بازی هم گفت: داور اشتباهی نداشت اما سوت های پی در پی تا حدودی بازی را از جریان می انداخت و باعث می شد روند کاری دو تیم به کندی صورت بگیرد اما در مجموع و نسبت به دو بازی قبل استقلال که داوری های پرسر و صدایی داشت این بازی آرامش خاصی داشت و فکر می کنم این دو تیم نسبت به قضاوت داور اعتراضی نداشته باشند.

گروسی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که استقلال قهرمانی در لیگ را به طول کامل از دست داده، آنها باید تمرکز خود را روی جام حذفی و کسب سمیه لیگ قهرمانان بگذارند. با توجه به اینکه تمامی بازیکنان بالای جدول کارشان با تساوی به پایان رسیده حالا جدال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان جذاب تر شده و امیدوارم آبی پوشان با پیروزی در دیدارهای بعدی هم کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشند و هم بتوانند با روحیه خوب خود را آماده جام حذفی کنند.

کد خبر 4971801

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین حسینی فرشید اسماعیلی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون والیبال تیم فوتبال تراکتور مهدی طارمی اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برابر تراکتور به تساوی بدون گل رسید که یک فرصت طلایی از کف آبی پوشان رفت.

صحبت از موقعیتی است که مهرداد محمدی می‌توانست از روی یک ضربه ایستگاهی از قطر دروازه توپ را به تور دروازه پورحمیدی برساند اما بدشانسی مانع از وقوع این اتفاق شد.

ضربه کات دار مهرداد به زیباترین شکل ممکن به سمت دروازه رفت اما تیر افقی چارچوب تراکتور مانع از رسیدن توپ به تور شد تا بهترین بخت شاگردان نکونام برای فتح بازی بزرگ هفته در یادگار امام از بین برود اما آبی‌ها خوش‌شانس بودند سپاهان در بازی بعدی پرسپولیس را متوقف کرد تا صدر آبی بماند و قُطر ۱۲ سانتی‌متری دروازه مانع از قهرمانی احتمالی استقلال نشود.

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)