Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان ییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: در شرق و شمال استان وزش تندبادهای لحظه‌ای به همراه خیزش گرد و خاک در این بازه زمانی را تجربه خواهیم کرد اما هیچ کدام از پدیده‌ها در حد هشدار نخواهد بود.

"حمیده حبیبی" در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی استان کرمان گفت: در ساعات بعدازظهر امروز 23 تیرماه مقداری افزایش ابر به همراه رگبار پراکنده، رعد و برق در ارتفاعات مرکزی، غرب و جنوب استان دور از انتظار نیست و این شرایط تا روز پنجشنبه و نهایتا جمعه در این مناطق ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش دو درجه‌ای دمای هوای استان کرمان در روزهای آتی خبر داد و افزود: در شرق و شمال استان وزش تندبادهای لحظه‌ای به همراه خیزش گرد و خاک در این بازه زمانی را تجربه خواهیم کرد اما هیچ کدام از پدیده‌ها در حد هشدار نخواهد بود.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در خصوص بارندگی‌های تابستانی در استان کرمان عنوان کرد: هر ساله بارش‌های تابستانی که بیشتر متاثر از پدیده مانسون است، را داشتیم که در اکثر اوقات این بارش‌ها در شهرستان های بافت، رابر اتفاق می‌افتاد اما امسال در شهر کرمان نیز شاهد این بارش‌ها بودیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواشناسي وزش باد اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری پراسترس از لحظه نجات جان از کودکی در سیل کرمان

رویداد ۲۴، تصاویری از سیل اخیر در استان کرمان را منتشر کرده که نشان می‌دهد، کودکی که رودخانه پشت‌رود بم بر اثر سیلاب او را به همراه خود می‌برد در اقدامی معجزه‌آسا نجات پیدا می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه اصابت موشک به خانه‌ای در شمال غزه
  • تصاویری پراسترس از لحظه نجات جان از کودکی در سیل کرمان
  • ببینید | تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود در کرمان او را به همراه خود می‌برد
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان