Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ورزشگاه دوومیدانی آفتاب انقلاب گفت: خوابگاه این ورزشگاه مشکل داشته و اصلاً در شأن ملی پوشان نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون دوومیدانی، زرین افضل پیرامون شرایط و وضعیت مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب اظهار کرد: در ابتدای حضورم به‌عنوان مسئول در مجموعه آفتاب انقلاب این ورزشگاه مشکلات عمده‌ای داشت که از آن جمله می‌توان به از بین رفتن هر دو زمین چمن، قطع آب چاه، عدم وجود محل مناسب برای نگهبانان مجموعه و مشکلات خوابگاهی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تأکید و حمایت‌های سرپرست فدراسیون بر آن شدیم که هرچه سریع‌تر این مشکلات را در ورزشگاه برطرف کنیم که در این مسیر باید از کمک‌های شهرداری منطقه ۱۳ و شهردار منطقه ۶ تهران نیز صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

وی در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر مجموعه آفتاب انقلاب چه میزان آماده برگزاری رقابت‌های دوومیدانی است بیان کرد: خوشبختانه با کمک و حمایت‌های فدراسیون و همکارانم در حال حاضر این مجموعه تا ۸۰ در صد آماده برگزاری رویدادهای ورزش دوومیدانی است و ان‌شا‌الله تا آغاز رقابت‌ها به آمادگی صد در‌ صدی خواهد رسید.

زرین افضل خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشکل اصلی در بخش خوابگاه‌ها است که اصلاً در شأن ملی‌پوشان ما نیست. سعی می‌کنیم با توجه به منابع محدود مالی در صورت تأمین بودجه،این بخش از مجموعه آفتاب انقلاب را نیز مثل قسمت‌های دیگر برای استفاده قهرمانان خوب و عزیز دوومیدانی آماده کنیم تا بدون هیچ مشکلی در آن اقامت کنند.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: خوابگاه ها آفتاب انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال

دریافت 40 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 6094424

دیگر خبرها

  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان