Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@22:34:16 GMT

رونمایی از تابلوهای هنرمندان معلول در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۳۳۹۷

رونمایی از تابلوهای هنرمندان معلول در اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: تعداد ۲۰ تابلوی ارزشمند از آثار خلق شده هنرجویان دارای معلولیت با مضمون «زندگی زیباست» در خیابان فردوسی اصفهان رونمایی شد.

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت تمام هنرمندان به ویژه افراد دارای معلولیت همواره مورد تاکید شهرداری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معلولان افرادی دارای استعدادهای بالقوه و سهیم در زیباسازی فضای شهر هستند، از این رو با همکاری یکی از مراکز حامی معلولان مذاکراتی انجام و مقرر شد آثار نقاشی هنرمندانه تعدادی از آنها در شهر به نمایش درآید.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخشی از دیوار محور خیابان فردوسی (ابتدای خیابان فردوسی از سمت پل) توسط شهرداری منطقه سه رنگ‌آمیزی و فضا برای نصب تابلوهای نقاشی هنرمندان معلول مهیا شد، خاطرنشان کرد: امروز رونمایی از ۲۰ تابلوی خلق شده توسط هنرجویان دارای معلولیت اصفهان انجام شد و این هنرمندان خود را در زیباسازی شهر سهیم دانستند.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۰ تابلو نقاشی نصب شده، هفت تابلو در ابعاد یک متر در یک متر و ۱۳ تابلو در ابعاد ۱۴۰ در ۱۰۰ سانتی متر است.

مؤذنی تاکید کرد: با فرهنگ‌سازی و ایجاد بستری مناسب برای حضور معلولان در جامعه می‌توان زمینه شکوفایی و پیشرفت این قشر از افراد را فراهم کرد.

کد خبر 433472

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان شهرداری اصفهان معلولان تابلوهای شهری شهر کلانشهر شهروند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شیعه مدیون قال صادق هاست»

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ همزمان با سالروز شهادت امام ششم شیعیان، اکران‌های فرهنگی تسلیت این روز با احادیثی از امام صادق (ع) به همت سازمان زیباسازی در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش، در این اکران‌های فرهنگی از احادیث و جملاتی همچون «خشم کلید همه بدی‌هاست» , «عاقل‌ترین مردم خوش‌اخلاق‌ترین آنهاست»، «شیعیان ما با یکدیگر مهربانند»، «علم را برای عمل کردن بیاموز» و «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» استفاده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • منیژه ، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!
  • نصب تابلو‌ها و علائم ترافیکی در کمربندی نسیم شمال 
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر