Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: آن بخش از هزینه‌های درمانی کرونا که جز تعهدات ما هست را پرداخت می‌کنیم. تاریخ انتشار: 13:16 - 23 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۱۶۰

مصطفی سالاری در گفت‌وگو با میزان در مورد تامین هزینه‌های دارو‌های کرونا توسط سازمان تامین اجتماعی گفت: آن بخش از هزینه‌های درمانی که جز تعهدات ما هست را پرداخت می‌کنیم، و فرقی نمی‌کند که از محل هزینه‌هایی که به طور کلی برای تخصیص یافته شده اند، باشد  یا توسط تامین اجتماعی پرداخت شود، این مسائل حساب ریالی بین ما است برای بعد ازکرونا و خدمات رسانی به بیماران خدشه دار نمی‌شود؛ یعنی اگر بیماری مراجعه کند آن بخش ازهزینه‌هایی که مشمول پوشش ماست توسط ما و مابقی نیز توسط وزارت بهداشت پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی  اشاره ضمن اشاره به اینکه بیمارستان‌های خصوصی کمتر بیماران مبتلا به کرونا را پذیرش می‌کنند، اضافه کرد:  بیمارستان‌های دولتی که خوشان هزینه را پرداخت می‌کنند و اگر بیمارستان‌های تامین اجتماعی باشد که تمام موارد را به بیمه شدگان پرداخت می‌کنیم و سایر بیمه‌ها نظیر نیروی‌های مسلح هم همین گونه اقدام می‌کنند و خدشه‌ای به خدمات رسانی به بیماران وارد نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از اول مرداد / الکترونیکی شدن نسخه ها و حذف کامل دفترچه ها 

تسهیلات تامین اجتماعی برای آسیب دیدگان کرونا 

کریم نژاد مدیرکل مالی سازمان تامین اجتماعی، در گفت‌وگو با میزان در خصوص تسهیلاتی که تامین اجتماعی به مددجویان و کارمندان خود که دچار از کار افتادگی و فوت شده اند، اختصاص داده است، اظهار کرد: برای همکارانی که براثر بیماری کرونا فوت و یا از کار افتاده شده است طبق تصویب هیات مدیره تسهیلاتی در نظر گرفته شده است و همچنین برای بیمه شدگان تامین اجتماعی که به دلیل  ابتلا به ویروس کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند، طبق قانون تامین اجتماعی برای بیمه شدگان فوت شده عمل می‌شود، و در مورد فوت ناشی از کرونا تسهیلات اضافه تری دیده نشده ست.

معاون بیمه سازمان نیز در گفت‌وگو با میزان در این خصوص بیان کرد: به بازماندگان بیمه شدگان که بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند، طبق شرایط ماده ۷۵ مسمتری پرداخت می‌شود.

وی در مورد بیمه شدگانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بیکار شده اند، ادامه داد: برای بیمه شدگان بیکار در دوران قرنطینه مقرری بیمه بیکاریشان برقرار می‌شود و از اول خرداد به شرایط عادی بر می‌گردد؛ اما اگر بیمه شده بیکار شده باشد توسط قانون بیمه بیکاری وادارات کاربررسی می‌شود و توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

وام اشتغال زایی به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی

مهرداد قریب معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی در خصوص وام اشتغال زایی به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی افزود: تسهسیلات وام اشتغال زایی برای بیمه شدگان بیکار در دوران کرونا توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت نمی‌شود و در این خصوص تنها بیمه بیکاری به بیمه شدگانی که واجد شرایط باشند، پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی برای بیمه شدگان پرداخت می شود بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند

محمد ناصحی٬ مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

وی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ، سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور ادامه داد: برقراری تماس با افراد برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مردم کشور فقط با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می شود.

ناصحی تاکید کرد: بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو در سوء استفاده از نام بیمه سلامت باشند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور اضافه کرد: از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان بیمه سلامت ایران مراجعه کرده و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی