Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی بهاری، مدیرعامل باشگاه نود ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: کسانی که فوتبالی هستند و کارشناسان منصف می‌دانند نتایجی که نود در مسابقات این فصل گرفته، کاملا خوب بوده و موفقیت محسوب می‌شود. در کنار این عملکرد خوب این شانس  را داریم که با نهایت تمرکز در ادامه مسابقات حاضر شویم و اگر قسمت شد، با تلاش و همت بازیکنان و کادرفنی به لیگ برتر صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حریفان ما تا بُن دندان مسلح هستند

مدیرعامل باشگاه نود در ادامه گفت: برای ما این مهم بود که تیممان در جدول لیگ یک در قامت مدعی ظاهر شود. حریفان ما تا دندان مسلح هستند و از نظر مالی و امکاناتی با آن‌ها قابل مقایسه نیستیم، اما نتایجی که کسب کردیم چیزی از حریفان کم نداشت. از بازیکنان بابت تلاش هایشان تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم تا آخرین روز مسابقات، برای سایر تیم‌ها حریف قابل احترامی هستیم و خودمان را در جمع مدعیان حفظ خواهیم کرد.  

مطمئنم مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با متخلفان برخورد خواهند کرد

بهاری در پاسخ به این سوال که در رقابت‌های فصل جاری تبانی میان تیم‌ها رخ داده گفت: پاسخ دادن به این موضوع در حیطه وظایف من نیست. اعتقاد دارم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دقت مسابقات را رصد  می‌کنند و در صورتی که مشکلی باشد، پیگیر خواهند شد. ما خودمان را مکلف می‌دانیم تیممان را به صورت کاملا سالم روانه مسابقات بکنیم. این که در پشت پرده اتفاقی می‌افتد یا نه، در حیطه وظایف من نیست و اگر تخلفی صورت بگیرد مطمئنم مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با خاطیان برخورد خواهند کرد.  

دست تیمی که زد و بند کند، رو می‌شود

مدیرعامل باشگاه نود درباره بازی آلومینیوم اراک برابر علم و ادب تبریز  گفت: پس از این بازی از مسئولان سازمان لیگ درخواست کردم تا علاوه بر بازی آلومینیوم برابر علم و ادب، روی بازی‌های پیش رو بررسی و نظارت بیشتری داشته باشند تا حق هیچ تیمی ضایع نشود. به هر حال شرایط به گونه‌ای است که شاید برخی‌ها بخواهند جور دیگر کار را دربیاورند، اما مسئولان سازمان لیگ، کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال بازی‌های لیگ یک را به خوبی رصد می‌کنند تا انشاالله حقی از تیمی ضایع نشود. اگر یک تیم بخواهد وارد زد و بند شود، مطمئنا دستش رو خواهد شد و مسئولان امر با خاطیان برخورد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

شکست غیرمنتظره مس رفسنجان برابر ملوان بندرانزلی/ پیروزی منیعی در تقابل استقلالی‌ها تقابل استقلالی‌ها در نخستین گام/ تلاش ملوانان برای فرار از منطقه سقوط زندگی بدون فوتبال دشوار است

او در پاسخ به این سوال که شیوه نامه های بهداشتی در مسابقات لیگ یک به خوبی رعایت می‌شود اظهار داشت: شرایط جامعه ما عادی نیست و فوتبال هم جدا از جامعه نیست. همه نگران شیوع این ویروس هستند. با این حال زندگی بدون فوتبال هم دشوار است و در ۳ ماهی که بازی‌ها برگزار نمی‌شد، دل همه ما برای فوتبال تنگ شده بود.  

نباید اجازه دهیم چرخه فوتبال متوقف شود

بهاری افزود: فوتبال تنها یک ورزش نیست و می‌توان گفت به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده است. به اعتقاد من چاره‌ای نیست و اگر می‌خواهیم فوتبال همچنان در جریان باشد، تیم‌ها باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. در حال حاضر تمام جامعه و مشاغل مختلف درگیر این ویروس هستند و ما هم باید خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم و اجازه ندهیم چرخه فوتبال متوقف شود.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ آزادگان سازمان لیگ مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بازی ها لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی

به‌منظور ارتباط مستقیم و مؤثر با اقشار جامعه و در جهت تکریم عینی و عملی مراجعان و ارائه خدمت شایسته به مراجعان علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه ۱۴ نفر از معاونان و مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران پاسخگوی مطالبات حقوقی و قضایی ۳۳۰ نفر از مراجعان بودند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان تهران به صورت چهره به چهره با مراجعان گفتگو کردند و ضمن استماع بی‌واسطه مشکلات قضایی و حقوقی آنها، راهنمایی‌های لازم را در جهت رفع مسائل مطرح شده ارائه و دستورات قانونی را برای رفع آنها صادر کردند.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان در این رابطه در ارتباطی بدون واسطه با مردم، راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

در جریان ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران، شخصی با مراجعه به رئیس کل دادگستری استان تهران مدعی شد که خودرویی را به شخصی فروخته و برای فک و تعویض پلاک به پلیس راهور مراجعه داشته، اما به این شخص اعلام شده که امکان انجام این اقدام عملی نیست.

القاصی پس از استماع اظهارات این شخص با توجه به گزارشات واصله و مشابه، به قائم مقام دادگستری کل استان تهران دستور داد تا ضمن هماهنگی با پلیس راهور علل عدم فک و تعویض پلاک وفق بخشنامه صادره را بررسی و در اسرع وقت نسبت به حل آن در جهت تسریع در کار مردم اقدام کند.

شایان ذکر است است متقاضیان می‌توانندجهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع -» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • بارش باران بهاری و لطافت هوا در ایلام + فیلم
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم