Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بهمن دیزل با رعایت قوانین و مقررات استاندارد ملی اقدام به تولید کاربری آتش نشانی کرد و موفق به اخذ گواهی نامه استاندارد ملی از اداره استاندارد شد.

محسن مرتضوی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت بهمن دیزل با اشاره به اینکه واﺣﺪ ﮐﺎرﺑﺮی ﺳﺎزی این شرکت در اواﺧﺮ ﺳﺎل 96 ﺑﺎ ﺗﺠﻬﯿﺰ ﺳﺎﻟﻦ ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﺗﺄﻣﯿﻦ اﺑﺰار و ﺗﺠﻬﯿﺰات ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز شروع به فعالیت کرد، گفت: در حال حاضر ﻃﺮاﺣﯽ و ﺳﺎﺧﺖ اﻧﻮاع ﮐﺎرﺑﺮی ﻫا، مطابق با ﺳﻔﺎرش ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن انجام می شود ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﻓﺰاﯾﺶ ﻓﺮوش ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺗﺠﺎری و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ اﻧﻮاع ﮐﺎرﺑﺮی ﺑﺎ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺣﺪود 2000 دﺳﺘﮕﺎه در ﺳﺎل، با درنظر گرفتن سالن 5000 مترمربعی ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺑﻪ اﻓﺰاﯾﺶ ﻓﻀﺎی ﺳﺎﻟﻦ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﺎرﺑﺮی ﺳﺎزی گرفتیم ﮐﻪ ﺳﺎﺧﺖ و ﺗﺠﻬﯿﺰ آن و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺗﺄﻣﯿﻦ ﻣﺎﺷﯿﻦ آﻻت ﺟﺪﯾﺪ در راﺳﺘﺎی اﻓﺰاﯾﺶ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی در ﺣﺎل اﻧﺠﺎم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
مرتضوی در خصوص ﻣﺰﯾﺖ کاربری های ﺗﻮﻟﯿﺪی بهمن دیزل توضیح داد: اﺳﺘﻘﺮارﺻﺤﯿﺢ اﺗﺎق ﺑﺎر ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ ﺗﻤﺎم ﻣﻮارد اﺳﺘﺎﻧﺪاردی و اﯾﻤﻨﯽ، ﻋﺎﯾﻖ زﯾﺮ اﺗﺎق ﺑﺎر، اﺳﺘﻔﺎده ازﻣﻮاد اوﻟﯿﻪ اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﻣﺮﻏﻮب، PT و آﺳﺘﺮED  به عنوان ﻣﻘﺎوﻣﺘﺮﯾﻦ آﺳﺘﺮ روی ﻗﻄﻌﺎت ﻓﻠﺰی ﺑﺮای ﺟﻠﻮﮔﯿﺮی از ﭘﻮﺳﯿﺪﮔﯽ و ﺧﻮردﮔﯽ در دراز ﻣﺪت، اﺳﺘﻔﺎده از چراغ ها و ﺷﺒﺮﻧﮓ ﻫﺎی E-MARK دار ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺪﻫﺎی ﻣﻌﺘﺒﺮ اروﭘﺎﯾﯽ از جمله ویژگی های کاربری های ساخت بهمن دیزل است که توانسته گرید A از انجمن کاربری سازی را اخذ نماید.
عضو هیات مدیره بهمن دیزل با اشاره به افزوده شدن کاربری آتش نشانی به سبد محصولات این شرکت اظهار کرد: این کاربری قابل استفاده بر روی کامیون های 5، 6، 8، 18 و 26 تن است و بهمن دیزل با گذراندن مراحل اخذ استاندارد و انجام تست های لازم، تنها شرکت دارای گواهی استاندارد تولید خودرو با کاربری آتش نشانی در کشور است و اولین شرکتی است که بصورت تشویقی و دارا بودن مطلوبیت محصول، مجوز درج علامت استاندارد بر روی پلاک محصولات آتش نشانی خود با نام تجاری بهمن را دارد.

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندارد بهمن دیزل آتش نشانی تولید کاربری آتش نشانی بهمن دیزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

مسعود ایرانی بیان کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.

او افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات اظهار کرد: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.

ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.

در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • مهمترین اخبار ۱۶ اردیبهشت/ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل