Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد دیناروندبه خبرگزاری برنا گفت: حال عمومی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان که به دلیل ابتلا به کرونا بستری شده بود مساعد وروبه بهبودی است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ دیناروند ظهر روز دوشنبه  با اشاره به آخرین وضعیت سید علی کریمی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان که به دلیل  ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان شهدای عشایر خرم اباد بستری است ، اظهار کرد:با توجه به  آخرین تماس ها وپیگیری های به عمل آمده  جناب مدیرکل همچنان تحدر بخش مراقبت های ویژه ( آی سی یو) بستری بوده  وتحت  درمان  قرار دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: وضعیت  عمومی جناب آقای کریمی مساعد بوده در روند بهبودی و درمان است.

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان با اشاره به وضعیت اداری  دستگاه ورزش وجوانان استان  ،تصریح کرد: با توجه به غیاب مدیرکل محترم به دلیل بیماری وبستری شدن  روال اداری  وتمامی کارها  وامور حوزه ورزش وجوانان  براساس  ریل گذاری ،هدف گذاری و برنامه ریزی های طراحی شده توسط جناب مدیرکل همچنان در حال انجام است وخوشبختانه هیچگونه کار عقب افتاده ایی وجود ندارد و انسجام اداره کل و پرسنل در خدمتگذاری به ارباب رجوع وجامعه ورزش وجوانان استان همچنان برقرار است .

دیناروند با بیان اینکه  بارعایت  پروتکل های بهداشتی  وفاصله گذاری اجتماعی  جلسات وبرنامه ها در موعد مقرر برگزار می شوند ، یادآورشد: پویایی و تحرک کامل در دستگاه ورزش وجوانان استان همچنان وجود دارد و پرسنل با نظم و انظباط کاری در محل کارخود حاضربوده  وهیچگونه مشکلی در روال کاری وخدمتگذاری به مردم وجودندارد.

  او با اشاره به فعالیت های حوزه جوانان اداره کل نیز گفت: در حوزه جوانان یک برنامه ریزی عالی برای هفته ازدواج که  از1 تا 7 مردادماه  برگزار می شود انجام داده ایم .

دیناروند با بیان اینکه جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان نیز در غیاب مدیرکل روز چهارشنبه  این هفته برگزار می شود، خاطر نشان کرد: برنامه های روال ثبت وافزایش سمن های حوزه جوانان همچنان  در حال انجام است.

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان بیان کرد:   در برنامه حوزه جوانان  رو به جلوهستیم و در صدد هستیم تاهدف گذاری سال 99 در حوزه جوانان  تحقق یابد .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل جوانان کرونا در ایران اداره کل ورزش وجوانان لرستان ورزش وجوانان لرستان حوزه جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید