Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، مهدی شفیعی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۳۳۴ نفر است.

وی گفت: از این تعداد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۱۹۵ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۳۱ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۵۶ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم ۱۲ نفر و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۴۰ نفر بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی بیان کرد: تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون دو هزار و ۶۳۸ نفر است.

وی با اشاره به اینکه موارد جدید بستری طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان ۵۷ نفر است، افزود: از این موارد ۴۵ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دو مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، دو مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و هشت مورد حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی ابتلاء به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان را ۱۳ نفر ذکر کرد و گفت: موارد فوتی شامل شش نفر شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان، شش نفر شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک نفر شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است.

وی گفت: مجموع جانباختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدا تا کنون ۲۴۷ نفر است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو روح الله خضری پور مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال