Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از پرداخت 112 میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری ویژه ایام کرونا به متقاضیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در سومین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد خدمات در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و رفاهی در استان توسط دستگاه‌های شورای هماهنگی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به حمایت‌های دولت در ایام کرونا اشاره کرد و افزود: در ایام کرونا بیش از ۱۷ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری ثبت‌نام کردند که در اسفند ماه از ۶ هزار و ۱۸۷ نفر واجد شرایط تعداد ۵ هزار و ۳۳۷ نفر در مجموع مبلغ ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان دریافت کردند.

مازندرانی ادامه داد: در فروردین از ۹ هزار و ۲۵۴ متقاضی مشمول، به ۸ هزار و ۱۷۰ نفر در مجموع مبلغ ۸ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان پرداخت شد و مابقی افراد به دلیل معرفی شماره حساب ناصحیح و یا مشکلات حساب معرفی شده در حال بررسی و اصلاح است.

وی تصریح کرد: دغدغه ما تثبیت اشتغال است و در این راستا اقدامات مهمی انجام شد که اختصاص ۵۴۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونا بخش دیگری از این حمایت‌ها است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در سال گذشته ۲۷ هزار و ۵۰۰ شغل در سامانه رصد به ثبت رسید که پس از صحت‌سنجی بیش از ۸۰ درصد مشاغل ایجاد شده مورد تایید قرار گرفت.

وی اضافه کردکه طی سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ مبلغ ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی و ۴۵۳ میلیارد تومان تسهیلات روستایی پرداخت شد و ۶۱۵ نفر نیز از طریق طرح کارورزی وارد بازار کار شدند.

مازندرانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از واحدها و مشاغل بیمه نیستند، تسهیلات کرونا به واحدهای بدون بیمه و رانندگان نیز پرداخت خواهد شد.

وی تاکید کرد: با وجود تخصیص ۵۴۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به استان، در بهترین حالت ۲۰۰ میلیارد تومان جذب خواهد شد که جذب مابقی اعتبارات مستلزم همراهی و کمک نمایندگان مجلس است.
انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید مازندرانی مدیرکل تعاون کار رفاه اجتماعی گلستان آسیب دیده کرونایی میلیارد تومان تسهیلات کار و رفاه اجتماعی ایام کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی