Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مراسم افتتاح  و کلنگ زنی اولین  پروژه پیشتاز تجمیعی و  طرح های بهسازی  کوچک مقیاس مشارکتی  با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران  ، اعضای شورای شهر و  شهردار منطقه 13 ، صبح امروز دوشنبه ، 23 تیر ماه در بافت فرسوده واقع در ناحیه یک  این منطقه برگزار شد .
به گزارش آریا به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه13 ، طی این مراسم که با حضور  دکتر عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ، زهرا نژاد بهرام  عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری   شورای شهر تهران ، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13  برگزار شد ، کلنگ اولین  پروژه پیشتاز  تجمیعی 15 پلاک  به زمین زده شد و بدین ترتیب ، عملیات اجرای آن رسما آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین، پروژه های بهسازی خرد مقیاس مشارکتی شامل پاتوق  های قنات، عابدینی و کوچه حلیمی جمعا به مساحت ٧4٠ متر مربع با کاربری فضای سبز و تفریحی ،زیباسازی _هویت آفرینی  افتتاح و به بهره برداری رسید.
طرح فضای جمعی  زاهد گیلانی نیز به مساحت 45٠ متر مربع با کاربری فضای سبز و تفریحی از دیگر پروژه های افتتاحی منطقه13 بود.
همچنین ، با توجه به اجرای  پروژه های جداره سازی و  رنگ در شهر با مشارکت شهروندان  در بافت فرسوده این منطقه، مدیران حاضر در مراسم بازدیدی نیز از این طرح ها داشتند که مورد  مورد توجه  و استقبال آنها قرار گرفت .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا برخی درختان در محدوده باغ‌موزه قصر قطع شده‌اند؟

شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود که البته این اقدام بر اساس رای کمیسیون ماده ۷ و مستندات پزشک گیاهان صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام سایت شهر، طبق اعلام روابط عمومی منطقه ۷، اخیرا فیلمی در فضای مجازی به نمایش در آمده است که نشان می دهد شهرداری منطقه ۷ در باغ موزه قصر تعدادی درخت را قطع کرده است. روابط عمومی منطقه ۷ تهران طی اطلاعیه‌ای در این باره اعلام کرد: «ضمن تشکر از حساسیت شهروندان نسبت به حفظ و نگهداشت فضای شهر که همواره مورد تاکید مدیریت شهری بوده به اطلاع می رساند که ۱۳ اصله درخت طبق نظر پزشک گیاه، مبتلا به آفت پوست خوار و چوب خوار شده بود و ضرورت قطع این درختان توسط پزشک گیاه به اداره فضای سبز اعلام شد. سپس این موضوع با ارائه مستندات پزشکی در کمیسیون ماده ۷ طرح گردید و اعلام شد که برای حفظ سایر درختان آن محوطه و نیز حفظ جان عابران و شهروندانی که در این محوطه تردد می کنند، قطع این درختان اجتناب ناپذیر است و کمیسیون بر اساس مستندات پزشک گیاه و نیز سایر کارشناسان، رای به قطع این درختان داد.

در نتیجه بر خلاف فضاسازی رسانه ای که قطع این درختان را در جهت بی توجهی به نگهداشت فضای سبز توسط شهرداری تلقی می کرد، واقعیت این است که برای حفظ فضاهای سبز شهری و طبق قوانین موجود و با نظر کارشناسان معتبر این اتفاق موجود است و در صورت لزوم تمامی اسناد و مدارک به انتشار در خواهد آمد. از سوی دیگر با توجه به این که آفت چوب خوار تنه درخت را به تدریج  از داخل پوک می کند در فصولی که در شهرمان باد و طوفان وجود دارد شکستن و افتادن این درختان به جان و مال شهروندان آسیب می زند.

در پایان اعلام می کند که حساسیت افکار عمومی نسبت به نگهداشت فضای سبز شهری یک سرمایه ارزشمند برای شهرداری و خادمان شهر است و ضمن ارج نهادن به این نگرانی، به صورت کامل پاسخگوی تمامی دغدغه ها و نگرانی ها در این زمینه هستیم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • چرا برخی درختان در محدوده باغ‌موزه قصر قطع شده‌اند؟
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان