Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@05:17:41 GMT

دشمنان با جنگ نرم به دنبال استحاله فرهنگی هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۶۴۴۵

دشمنان با جنگ نرم به دنبال استحاله فرهنگی هستند

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه دشمنان بیکار نخواهد نشست، گفت: همان طور که در دوران انبیا به دنبال دسیسه و فتنه بودند هم اکنون همه با تمام قوا در عرصه‌های مختلف اقتصادی فرهنگی و اجتماعی به دنبال استحاله و لطمه زدن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، حجت الاسلام محمد موسوی امام جمعه جاجرم در جلسه شواری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جاجرم گفت: دشمن اسلامی بیکار نخواهد نشست همان طور که در دوران انبیا به دنبال دسیسه و فتنه بودند هم اکنون هم با تمام قوا در عرصه های مختلف اقتصادی فرهنگی و اجتماعی به دنبال لطمه زدن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در اوایل دوران انقلاب انواع فتنه ها را ایجاد کردند و جنگ سخت را راه اندازی کردند و بعد آن با جنگ نرم به دنبال استحاله فرهنگی کشور هستند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه بی عفتی کلید انواع گناهان است، افزود: درخواست و پیام شهدا این است که دژ مستحکم یعنی حجاب حفظ شود.

رضا آذری فرماندار جاجرم در ادامه جلسه با بیان اینکه اقدامات خوبی در بسیج برای برنامه های عفاف و حجاب انجام شده گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر خیلی مهم است با توجه به اینکه در شرایط شبیخون فرهنگی قرار داریم که دشمن تلاش می کند دین عفاف و حجاب را از ما بگیرد بنابرین این جلسات می تواند با آن مقابله کند.

وی با توجه به شرایط کنونی و وجود بحران کرونا پیشنهاد داد جلسه های ستاد را با توجه به شرایط روز برگزار کنند و برای فرهنگ سازی رعایت پروتکل اجتماعی و ماسک زدن تصمیمات کاربردی گرفته شود.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جاجرم گفت: ویروس بی عفتی بدتر از ویروس کروناست ویروس کرونا دنیایمان را تحت تاثیر قرار می دهد اما ویروس بی عفتی دنیا و آخرتمان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

رضا آذری افزود: اگر در شرایط کنونی امر به معروف و نهی از منکر می کنیم نیازمند این هست که الگو سازی کنیم و الگو های موفق را معرفی کنیم.

وی با اشاره به فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی علیرغم تهدیداتی که دارد فرصت ها و بستر های فراوانی ایجاد کرده است که می توان با تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی در موضوعات مختلف فرهنگ سازی کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»

به تازگی فیلم سینمایی پرویزخان به اکران آنلاین درآمده است. این فیلم به برهه‌ای از زندگی پرویز دهداری، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال می‌پردازد. دختر پرویز دهداری نظرات خود را پیرامون این فیلم بیان کرد و دلیل گلایه برخی ورزشکاران را گفت. 

دیگر خبرها

  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • یوسین بولت و تکرار خوشحالی معروف جود بلینگام / فیلم