Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی بر لزوم شناسایی و ضربه زدن به اموال و بنیان های اقتصادی  قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر تأکید کرد و ازاین اقدام به عنوان راهکار موثر و مناسب برای مبارزه با مواد مخدر نام برد.

بابک محبوب علیلو در جلسه‌ای با رییس و مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: این مهم باید در اولویت برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار بگیرید و با قاطعیت با هر گونه منابع و گردش مالی نامشروع قاچاقچیان و عوامل تولید و توزیع مواد مخدر در جامعه برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره با آسیب و زیان‌های اجتماعی،‌ روانی و امنیتی مواد مخدر، بیان کرد: این بلای خانمان سوز سر منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است که علاوه بر هزینه‌های سنگین به جامعه، بسیاری از جوانان کشور را معتاد و سرنوشت آنان را به تباهی می‌کشد.

وی با اشاره به وضعیت تبریز که به عنوان شهر بدون معتاد متجاهر شناخته می‌شود از مسئولان ستاد مبارزه با موادمخدر خواست با حساسیت نسبت به گزارش‌های محلی در باره تجمع و اتراق برخی از معتادان در حاشیه‌های شهر اقدام و برخورد کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین بر شناسایی و انهدام فعالیت‌های زیر زمینی و کارگاه‌های تولید و توزیع مواد مخدر تأکید کرد.

وی درمورد مرکز ماده 16 تبریز نیز گفت: این مرکز یکی از مراکز مهم و تاثیرگذار برای جمع آوری و بازتوانی معتادان بوده که لازم است ظرفیت‌های آن مورد توجه قرار گیرد و همه دستگاه‌ها به ویژه خیرین نسبت به برنامه‌های توسعه آن کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان، وی خبر داد: با توجه به تجربه خوب این مرکز در جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر و معابر مشابه آن برای جمع آوری و نگهداری زنان معتاد در دست ساخت و تجهیز است.

محبوب علیلو با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه بر  ضرورت اجرا و استمرار طرح‌های فنی و کارشناسی از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تأکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادگستري قاچاقچیان قاچاق مواد مخدر مبارزه با قاچاق مواد مخدر توسعه اقتصادی دستگاه قضایی پليس آگاهي اعتیاد مراکز ماده 16 ترک اعتیاد ستاد مبارزه با مواد مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان