Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی گفت: مرحله اول کمک مؤمنانه با چندین بخش در ماه مبارک رمضان محقق شد و مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه نیز در سه مقطع زمانی در دهه ولایت، دهه محرم و دهه آخر صفر استان اجرایی خواهد شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد روحانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون برنامه ریزی به منظور ادامه کمک های مؤمنانه باتوجه به شیوع کرونا اظهار کرد: سه مرحله دیگر از کمک های مؤمنانه در سطح استان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای برنامه کمک مؤمنانه در مرحله دوم از عید قربان تا عید غدیر، دهه محرم و دهه آخر صفر در خراسان رضوی تکرار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: به منظور برگزاری هر چه بهتر این رزمایش از کلیه پایگاه های بسیج و اقشار استانی فراخوان شده است، جلسات مربوطه در حال برگزاری است و جزئیات فعالیت اطلاعرسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در دهه ولایت، دهه محرم و دهه آخر صفر افزود: به مدد الهی و یاری مردم مرحله اول آمار بسیار خوبی در استان کمک های مؤمنانه جمع آوری شد و میزان بیش از 210 هزار سهمیه بسته های معیشتی کمک های بسیج در استان خراسان رضوی در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه محقق شد.

آغاز نهضت تولید ماسک نیز در خراسان رضوی

روحانی تصریح کرد: در این مرحله نیز سایر دستگاه های حمایتی نظیر کمیته امداد و آستان قدس استان حضور جدی خواهند داشت.

وی با اعلام اینکه نهضت تولید ماسک نیز در خراسان رضوی ابلاغ شده است افزود: تمامی کارگاه هایی که توان تولید ماسک های استاندارد را دارند فراخوان شدند تا با بیشترین میزان ظرفیت کارگاه تولید داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی ادامه داد: با بسیج اقشار و بسیج اصناف به منظور تهیه پارچه‌های استاندارد و لوازم تهیه ماسک هماهنگی صورت گرفته است و تولید ماسک در کارگاه های تولیدی حرفه ای با ابعاد استاندارد در دستور کار است.

وی ضمن اشاره به در اولویت بودن کمک های مؤمنانه و  تولید ماسک های بهداشتی در استان افزود: برای پوشش کامل خانواده ها در رزمایش کمک مؤمنانه سامانه سخا ایده خوبی بود و دستگاه های مختلف در این سامانه ثبت داشتند تا از موازی کاری جلوگیری شود و اقشار مختلف از جمله دانش آموزی، کارگری، بهزیستی و بیماران خاص، بسیج طلاب و اتباع فعالیت شد در سامانه ثبت نام داشتند.

روحانی خاطرنشان کرد: مرحله اول کمک مؤمنانه با چندین بخش در ماه مبارک رمضان محقق شد و مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه نیز در سه برهه زمانی در استان اجرایی خواهد شد لذا رسانه ها در این زمینه می توانند پیرامون ایجاد فضای همدلی مردم در استان تولیدات و تبلیغات رسانه ای داشته باشند.

وی افزود: با همدلی ایجاد شده از بحران های قابل پیش بینی بر اثر شیوع کرونا جلوگیری شد و امیدواریم در این مرحله نیز بیش از پیش مشکلات معیشتی مردم با هدایت نذورات و کمک های مردمی مرتفع شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: استقبال مردمی از ارائه بسته های معیشتی و همچنین در توزیع کمک های مؤمنانه مطلوب بود و همواره در این مسیر خیرخواهانه پیشگام بودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه کمک های مؤمنانه خراسان رضوی تولید ماسک مرحله اول خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در دیدارهای جداگانه خود از اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرکنسول افغانستان در مشهد گفت: نشست کمیته مشترک اقتصادی استان خراسان رضوی با ولایت هرات افغانستان در آینده نزدیک به ریاست معاونان اقتصادی استانداری های مزبور با ساختاری متفاوت برگزار خواهد شد.   حسن نوری زاده افزود: این توافق حسب مذاکرات صورت گرفته و درخواست بخش خصوصی ۲ کشور در جریان ملاقات با اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرکنسول افغانستان در مشهد مطرح شد و مورد توافق طرفین قرار گرفت.   سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در این دیدارها بر ضرورت رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه همکاریهای دو کشور ایران و افغانستان بویژه ضرورت توجه به تکمیل و بهسازی زیرساختهای مرزی و گمرکی تاکید شد.   نوری زاده  ادامه داد: در این دیدارها آمادگی این استان برای حضور در عرصه های کشت فرا سرزمینی، انتقال انرژی، برگزاری دوره های آموزشی برای تربیت نیروهای ماهر و همکاریهای متقابل علمی در افغانستان بویژه هرات اعلام شد.   او گفت: در همین راستا مقرر شد در آینده نزدیک کمیته مشترک اقتصادی استان خراسان رضوی با ولایت هرات با ساختار عملیاتی تر و برنامه جامع کاربردی برای شروع اقدامات مهم و اساسی در حوزه های انتقال انرژی و آموزشهای فنی و حرفه ای، رفع موانع مرزی و همکاریهای مشترک برای ایجاد پارک علم و فناوری در هرات برگزار و موضوعات را پیگیری کند.   ضرورت افزایش روابط تجاری بین ایران و ترکمنستان   سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکمنستان نیز مشکلات روابط تجاری بین این دو منطقه را بررسی و بر افزایش روابط تجاری و رفع موانع موجود بین دو کشور تاکید کرد.   در این دیدار آخرین وضعیت روابط تجاری این دو کشور بررسی و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای افزایش مراودات فی مابین تاکید شد، همچنین مقرر گردید همکاری اتاق مشترک ایران و ترکمنستان با حوزه اقتصادی استانداری خراسان رضوی تقویت شود و برنامه‌ریزی ها به صورت مشترک انجام گیرد.

دیگر خبرها

  • آغاز نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی پیشگام است
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت