Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: بخشی از پارکینگ فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به زودی به جانبازان اختصاص خواهد یافت.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسین معصومی در جلسه با محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: جانبازان که سلامتی خود را به خطر انداختند و امروز با مشکلات عدیده جسمی همراه هستند، نیاز است با همکاری مسئولان تکریم شایسته‌ای از آنها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: طی توافق بنیاد و فرودگاه و در راستای تکریم ایثارگران پارکینک مختص جانبازان با پلاک جانبازی به زودی افتتاح می‌شود، تا مشکلات تردد جانبازان در فرودگاه کمتر شود.

وی با بیان اینکه طبق قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، درحال حاضر پلاک جانبازی فقط به جانبازان ۵۰درصد و بالاتر تعلق می‌گیرد، گفت: جانبازانی که دارنده پلاک جانبازی هستند، می‌توانند از خدمات این پارکینگ ویژه استفاده کنند.

معصومی به سایر مباحث مطروحه اشاره کرد و ادامه داد: همچنین برای خدمت و تکریم بیشتر جامعه ایثارگری نماینده ایثارگران در فرودگاه مشهد مستقر می‌شود، تا پاسخگوی سوالات و پیگیر مشکلات زائران ایثارگر باشد.

مدیرکل بنیاد شهد و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان کرد: تابلوی شهید هاشمی نژاد با همکاری بنیاد و فرودگاه مشهد طراحی و در ورودی این مجموعه نصب می‌شود.

گفتنی است؛ یک هزار ۵۵۹ جانباز بالاتر از ۵۰ درصد افتخار استان خراسان رضوی و سمبل ایثار و مقاومت هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرودگاه شهید هاشمی نژاد بهره برداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

سید خلیل منبتی افزود:همچنین علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد دیگر نیز در سرتاسر استان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی گفت: بنیاد مسکن در خصوص کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستاهاو بخشداری‌هادر دست اجرا دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه برشمرد و افزود: ما همچون شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کنیم و این یک امتیاز محسوب می‌شود. امیدواریم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهاد‌ها بتوانیم گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

 

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است