Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه مبارزه با فساد اقتصادی خراسان رضوی گفت: تا پایان امسال دفاتر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در 15 شهرستان فعال می‌شود و به زودی در سبزوار به فعالیت می‌پردازد.

عباس محمدیان در حاشیه سفر به سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه قرارگاه مبارزه با فساد اقتصادی در راستای تدابیر مقام معظم رهبری است، در ابلاغیه هشت بندی که به صراحت به موضوع مبارزه با فساد در کشور اشاره شده است، اظهار کرد: این قرارگاه مردمی است و به هیچ نهادی وابستگی ندارد و به عنوان سازمان مردم نهاد به فعالیت می‌پردازد و امیدواریم در تمامی شهرستان‌ها دفاتر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی فعال شود تا با کمک رسانه‌ها اقداماتی در خصوص فعالیت مراکز فسادخیز انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول قرارگاه مبارزه با فساد اقتصادی خراسان رضوی افزود: اقدامات قرارگاه قضایی نیست و در حوزه مطالبه‌گری و شفافیت به فعالیت می‌پردازد چراکه افکار عمومی باید نسبت به اتفاقات پیرامون دستگاه‌های دولتی و اجرایی آگاه شوند.

وی در خصوص فعالیت قرارگاه نیز بیان کرد: برخی از سوژه‌ها به صورت اخبار آشکار مطلع می‌شویم و در دستور کار قرارگاه قرار می‌گیرد و به عنوان نهاد مردمی به عنوان مطالبه پیگیری می‌شود به عنوان مثال در مناقصه نهادی زد و بند و تخلف صورت گرفته بنابراین این قرارگاه با استفاده از تعاملات با دستگاه‌های قضایی و سازمان بازرسی به موضوع ورود پیدا می‌کنیم.

محمدیان در خصوص راه ارتباطی مردم و رسانه‌ها با قرارگاه به منظور اطلاع هرگونه تخلف یا رانتی در دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: مردم و خبرنگاران می‌توانند از طریق شماره تماس دفاتر در مرکز استان و شهرستان‌ها گزارش‌های خود را به قرارگاه اطلاع رسانی کند.

مسئول قرارگاه مبارزه با فساد اقتصادی خراسان رضوی تاکید کرد: از خبرنگارانی که در سوت زنی به قرارگاه کمک کنند، حمایت مالی، معنوی و قضایی انجام می‌دهیم.

وی گفت: از مردم عزیز خراسان رضوی و اصحاب رسانه می‌خواهیم در قائله آشکار کردن جریان‌های فسادخیز قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی را همراهی کنند.

محمدیان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص اینکه تاکنون قرارگاه به چند مورد پرونده فساد در استان ورود پیدا کرده است، افزود: در سال‌جاری به دو پرونده فساد مدیران دستگاه‌های اجرایی در مرکز استان ورود پیدا کرده و با پیگیری به موقع قرارگاه و کار اجرایی سازمان بازرسی از گسترش تخلف جلوگیری شده و با دو نفر از مدیران استانی برخورد شده است.

مسئول قرارگاه مبارزه با فساد اقتصادی خراسان رضوی تصریح کرد: تا پایان امسال دفاتر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در 15 شهرستان فعال می‌شود و به زودی در سبزوار به فعالیت می‌پردازد.

انتهای پیام/70044

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی مفاسد اقتصادی فساد اقتصادی قرارگاه مبارزه فعالیت می پردازد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، گفت: در راستای سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم، موانع و مشکلات بخش صادرات خراسان رضوی باید تسهیل و برطرف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تایباد، حسن نوری زاده در سفر تایباد و در کمیته هماهنگی مرز دوغارون، اظهار داشت: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه‌گذاران و فعالان بخش‌های خصوصی و اقتصادی باید در اولویت کاری همه مسئولان به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان باشد.

وی، افزود: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهادهای متولی دارد.

نوری‌زاده تصریح کرد: خراسان رضوی با کشورهای مصرف کننده خود همجوار است  و این موضوع خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی بخش صادرات استان به شمار می رود که باید نهایت استفاده از را آن داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ساکنان مناطق مرزی باید از فعالیت‌های اقتصادی مرزها در چارچوب قانون بهره‌مند شوند، گفت: خانواده های مناطق مرزی و محروم نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرزهای کشور دارند، فعالیتهای اقتصادی قانونی باید برای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه استانداردهای لازم و بالا بردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد، افزود: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشورهای همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی