Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان با رییس شورای هماهنگی بانک های کردستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در این دیدار در خصوص تسهیلات وام ازدواج جوانان و همکاری بانک ها با اداره کل ورزش و جوانان در خصوص پرداخت وام های قرض الحسنه برای  کارآفرینی و اشتغال و مسکن جوانان بحث و همفکری صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در این دیدار  گفت: اداره کل  ورزش و جوانان به عنوان متوالی دبیرخانه ازدواج جوانان است و در راستا شوق و امید بخشی جوانان به ازدواج، بانک ها دربین دستگاه های دولتی  میتواند پیشقدم پرداخت راحت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به جوانان باشند.   فتاحی در ادامه  گفت:پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان  باید طبق شرایط به جوانان پرداخت شود تا زوجین جوان  بتوانند از این طریق بخشی از نیازهای خود را تامین کنند و گره ای از مشکلاتشان حل شود.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان  با انعقاد تفاهم نامه با بانک ها میتوانند با توسعه ارتباط و تسهیلات مربوط به جوانان در حوزه اشتغال و کار آفرینی و  وام مسکن جوانان راهگشا باشد.

رییس شورای هماهنگی بانک های کردستان در ادامه این دیدار  گفت:اداره کل ورزش و جوانان در خصوص پرداخت وام ازدواج جوانان باید این امکان را داشته باشند که عملکرد کدام بانک در حوزه تسهیلات ازدواج بیشتر است و بتوانند بانک ها را در خصوص وام ازدواج جوانان رصد کنند.

علی اشرف یوسفی قیاسی در خصوص تسهیلات قرضالحسنه ازدواج اظهار داشت:در سال 98 تعداد  5300فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است که 41 درصد آن مربوط به بانک ملی ایران است و بیشترین این تسهیلات مربوط به جوانان با سن 18 تا 25 سال است.

 در این دیدار قرار شد تا دو طرف ضمن آغاز همکاری‌های بیشتر و کاربردی نسبت به حل مشکلات جوانان  در وام ازدواج و اشتغال و کار آفرینی اقدام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ازداوج اداره کل ورزش و جوانان ازدواج جوانان تسهیلات قرض قرض الحسنه وام ازدواج بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: براساس پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده بارش باران در اکثر شهرهاس خوزستان آغاز شده است.

محمد خانچی افزود: این بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و باد شدید می‌باشد و موجب سقوط پایه‌های برق و درختان در برخی از مناطق سده است.

وی ادامه داد: شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان و معابر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: همچنین شهروندان از پارک کردن خودرو خود در زیر درختان خودداری کنند.

خانچی گفت: راهداران نیز در تمامی محور‌های استان حاضر و آماده باش می‌باشند و در صورت حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند