Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جباری نسبت به صحبت های امیرحسین صادقی واکنش نشان داد.

امیرحسین صادقی روز گذشته در برنامه تلویزیونی شب‌های فوتبالی صحبت‌های تندی علیه باشگاه پرسپولیس مطرح کرد که واکنش‌های مختلفی به همراه داشت.

رضا جباری، پیشکسوت پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به این صحبت‌ها واکنش نشان داد. متن این پست به شرح زیر است:

امان از بیسوادی

بیسوادی یعنی شخصیت خودت رو کوچک کنی،حرفهای بیهوده و نامربوط بزنی،برای اینکه دیده بشی یا از دید خودتون محبوب بشید بین مردم و هواداران،سواد به مدرک نیست سواد مربوط به شخصیت،رفتار،اعمال و کردار شما نسبت به افراد جامعه میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی سال تو فوتبال بودم یکبار هم نشده هرگز در مورد تیم رقیبمون چه باشگاه چه کادر فنی و چه به بازیکنانش بی احترامی کنم.

تاسف میخورم‌برای بازیکنان گذشته و به اصطلاح مربیان امروزی که هر چرندیاتی از دهانشان خارج میشود نسبت به تیم پرسپولیس میزنند حرفهایی که واقعا اساس ندارد و بیشترش دروغ و کذب است برای من هم کاری ندارد بیام در مورد تیم رقیب یکسری حرفها بزنم که خلاف واقعیت باشه برای اینکه دیده بشم یا محبوب بشم وای هیچ وقت به خودم اجازه ندادم به حرمت هواداران زیادی که تیم رقیب داره به اونها بی احترامی کنم شاید در یک مقطع کوتاه این حرفهایی که میزنید باب میل یک سری از افراد باشه ولی در کل با این حرفها شخصیت و اعتبار خود را در فوتبال ایران از دست خواهید داد.

واقعا نمیشه جواب هر کسی رو داد الان هم منظورم کلی است نه یک فرد خاص چون باشگاه پرسپولیس و هوادارانش و بازیکنانش بسیار بزرگتر از نام این افراد است که حرفهاشون بخواد مورد توجه قرار بگیره من که خندم گرفت وقتی از تلوزیون دیدم و شنیدم و تاسف خوردم که برای اینکه یک جمله ساده را بیان کنند تو همین یک جمله ۹۰ درصدش سوتی بود و اشتباه دریغ از یک جمله درست و درمون واقعا خنده داره بعد هواداران از پیشکسوتان میخوان که جواب این افراد رو بدن واقعا بدون جواب تکلیف این افراد روشنه ،مثال پسر فلانی پرسپولیسیه پدر فلانی استقلالیه اینها چه ربطی به مسئولیتی که افراد دارن داره همه این حرفهای بی اساس برای اینه که این افراد میخوان دیده بشوند یعنی کمبود دارن میخوان از این طریق به خواستشون برسند حتی به قیمت گفتن حرفهای دروغ و بی اساس و بی احترامی کردن به تیمی که چهل میلیون هوادار پشت این تیم هستش و مربیان و بازیکنان بزرگی در این تیم بوده و هستند.

به جای فرافکنی به تیمتون کمک کنید و راه درست و متطقی رو به لحاظ مدیریتی و مسائل فنی به هوادارانتون رو بگید که کجای کارتون اشکال داره که نمیتونید مثل پرسپولیس چهار سال پشت هم جام بیارید و فینالیست آسیا باشید و بازیهای زیبا نمایش بدید به خدا وزیر تیم رو نمیبنده و ارنج نمیکنه یا تعویض نمیکنه این همه اشکال تو تیمتون هستش برید به مسائل و مشکلات تیمتون برسید تا بتونید جواب هوادارانتون رو بدید نه با تهمت زدن به افراد و تیم دیگه بخواهید ضعفهاتون رو پوشش بدید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس

سیدجلال حسینی با انتشار یک استوری اینستاگرامی به صحبت‌های عجیب و زشت لیدر سپاهان واکنش نشان داد.

طرفداری | سیدجلال حسینی برابر صحبت‌های زشت لیدر سپاهان سکوت نکرد.

روز گذشته پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

یکی از لیدرهای سپاهان در حاشیه این دیدار در مورد زنان پرسپولیسی صحبت‌های زشت و زننده‌ای را مطرح کرد که از دید رسانه‌ها پنهان نماند.

سیدجلال حسینی هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این اتفاق واکنش نشان داد و آن فرد را بی‌غیرت خطاب کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!  
  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • (ویدئو) اولین صحبت‌های مادر «یسنا» درباره مفقود شدن دخترش