Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر آموزش و پرورش در این آیین گفت: از زمان تاسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور در سال ۷۷ تاکنون ۳۰ هزار خیر عضو این مجمع شده اند.

مهرالله رخشانی‌مهر افزود: در سال گذشته خیران مدرسه‌ساز  ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای ساخت فضاهای آموزشی هزینه کرده اند و با اجرای پویش آجر به آجر تلاش می شود تا این فرهنگ در بین تمام اقشار جامعه و سازمان‌ها مختلف نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عملیات ساخت  نخستین واحد آموزشی توسط شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اردیبهشت ماه امسال همزمان با روز معلم آغاز شد و دومین واحد آموزشی که یک مدرسه  ۱۲ کلاسه است در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و به‌عنوان هنرستان تربیت‌بدنی در کنار ورزشگاه غدیر اردکان ساخته می شود.

شرکت چادرملو  در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و در تداوم حمایت های  خود  از  توسعه فضای  آموزشی، ساخت چهار باب آموزشگاه مدرن را در شهرستان اردکان بر عهده گرفته است.

مرکز این شهرستان ۹۸ هزار نفری در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد و این شهرستان با ۱۳۹ واحد آموزشی حدود ۲۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها یزد اردکان مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد اردکان مدرسه سازی یزد اردکان مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر

ایسنا/یزد تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان به لیگ برتر فوتسال ایران صعود کرد.

تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول، ظهر امروز (۷ اردیبشهت) موفق شد با شکست نماینده هیات فوتبال اصفهان سهمیه حضور به لیگ برتر فوتسال ایران را برای خود به ارمغان آورد.

بانوان فوتبالیست چادرملو اردکان که پیش از این هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند؛ امروز سومین حریف خود را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دادند.

در این بازی «شیرین صفار» و «زهرا قربانی» از روی نقطه پنالتی و «مهدیه محمدزاده» و «فاطمه قهرمانی» نیز هر کدام یک گل برای چادرملو اردکان به ثمر رساندند.

شاگردان «فاطمه نادریان» در تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان با حداکثر امتیاز جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورند.

به گزارش ایسنا این اولین حضور یک تیم فوتسال بانوان از استان یزد در سطح یک فوتسال ایران است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ