Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قرارداد ۱۶۰۰ میلیارد تومانی در بندر خشک آپرین،گفت: طی ۲ فاز سیلوهایی به ظرفیت ۳۵۰هزار تن در این بندر خشک احداث می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سعید رسولی در مراسم امضای تفاهمنامه توسعه حمل ونقل ریلی غلات از بنادر به بندر خشک آپررین تهران، اظهار کرد: ارزش این تفاهمنامه در حوزه ریلی و سرمایه گذاری ریلی در حالی است در شرایط سخت تحریم ها امضای این تفاهمنامه و سرمایه گذاری انجام شده همتی بلند در مسیر سازندگی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت در امضای این تفاهمنامه این بود که از زمان شروع مذاکره تا انعقاد تفاهمنامه 2 ماه زمان برد و شرکت سرمایه گذار با بررسی‌های کارشناسی به اهمیت پروژه رسید.

وی یادآور شد: حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه 1600 میلیارد تومان بوده که مدت انجام طرح دو سال است. ‌این طرح یک پکیج کامل است که شامل اتصال شبکه ریلی و ساخت سیلو در دو فاز به ظرفیت 350 هزار تن است.

مدیرعامل راه‌آهن  گفت: آپرین یکی از 18 پهنه لجستیکی است که شورای عالی ترابری به راه‌آهن سپرده است تا ماموریت خود را به عنوان بندر خشک و دهکده لجستیک آغاز کند.

رسولی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در توسعه حمل و نقلی ریلی در کشور، گفت:  ‌با این سرمایه‌گذاری یک نقطه عطف در فعالیت حمل و نقل ریلی شاهد خواهیم بود که بیش از پیش می توان در مسیر شکوفایی ریل در کشور و توسعه آن که مدنظر مقام معظم رهبری است، حرکت کرد.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذاری بندر خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که باید بدون توجه به تحریم‌ها به حدی از توانمندی رسید که بتوان با استفاده از سرمایه داخلی و وجود ظرفیت‌های کشور مشکلات را حل کرد.

جعفر قادری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از کارگران اظهار کرد: باید بتوان با مدیریت موضوعات داخلی و استفاده از ظرفیت‌های کشور شرایط را به سمت حل مشکلات به خصوص در موضوعات اقتصادی پیش برد چون کشور ما دارای ظرفیت‌هایی همچون کشور ما دارای منابع انسانی و سرمایه‌های خدادادی زیادی است که اینها می‌تواند بستری خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری فراهم کند.

وی با بیان این‌که طبق فرمایشات رهبری تحریم‌ها نمی‌تواند مردم ما را از پا در بیاورد، اظهار کرد: تحریم‌ها ما را نمی‌تواند فلج کند حتی تحریم‌ها در کنار آثار منفی‌اش آثار مثبتی داشته چون ما چاره‌ای جز اتکاء به توانمندی‌های داخلی نداریم. آثار آن را هم می‌توان در حوزه دفاعی دید که ایران پاسخ محکمی به اسرائیل داد. ما در این حوزه هیچ چیزی از کشورهای پیشرفته کمتر نداریم به طوری که پهپادها و موشک‌های ما از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی عبور و به اهداف خود اصابت کرد.

منتخب مجلس دوازدهم تاکید کرد: هر جا که دشمن به این نکته رسید که ما بر ظرفیت‌های خودمان اتکا کرده و توانسته‌ایم در آن حوزه مشکلات‌مان را حل کنیم کوتاه آمده و ادامه نداده است. تجربه نشان داده که در این حوزه‌ها تحریم‌ها اثری نداشته که می‌توان از این تجربیات برای سایر حوزه‌ها به خصوص در رفع مشکلات اقتصادی استفاده کرد.

قادری تاکید کرد: باید بدون توجه به تحریم‌ها به حدی از توانمندی برسیم که مشکلات را با استفاده از سرمایه و منابع داخلی و مدیریت در کشور حل کنیم؛ به خصوص در شرایط فعلی که بعد از عملیات «وعده صادق» شاهد هماهنگی و انسجام ملی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نیازهای کارگران و بخش تولید اظهار کرد: باید در سال جاری تمرکزمان بر تحقق اهداف شعار سال یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم» باشد که در این راه توجه به واحدهای تولیدی امری ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان