Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مرحله دوم ثبت‌نام در سامانه کارا جهت ارائه تسهیلات کسب‌و‌کارهای آسیب‌دیده از کرونا در حوزه فرهنگ و هنر آغاز شد.

به گزارش خبرگراری فارس از اردبیل، سیدناصر اسحاقی عصر امروز در جلسه کمیته تخصصی اطلاع‌رسانی و پیگیری تسهیلات کرونا اظهار کرد: مرحله دوم ثبت‌نام در سامانه کارا جهت ارائه تسهیلات کسب‌و‌کارهای آسیب‌دیده از کرونا در حوزه فرهنگ و هنر اعم از خویش‌فرما و کارفرما آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله اول ثبت‌نام این تسهیلات برای هنرمندان و کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا در ابتدای سال انجام شده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به آسیب بسیار جدی شیوع ویروس کرونا به کسب‌و‌کارهای فرهنگی و هنری، برای جبران این زیان‌ها،  تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

اسحاقی تصریح کرد: در این مرحله، تمامی هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر، گروه‌های نمایشی و اعضای خانه تئاتر، موسیقی، انجمن تجسمی و خوشنویسان و هر یک از کار فرمایان و یا خویش‌فرمایانی که به نحوی با یکی از معاونت‌های تخصصی ارتباط داشته و یا مجوز فعالیت از این معاونت‌ها را دارا هستند، می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی بیان کرد: تلاش حداکثری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای استفاده اصناف فرهنگ و هنر از این تسهیلات است تا با اطلاع‌رسانی کامل به هنرمندان‌، هیچ کس از دریافت تسهیلات محروم نشود.

گفتنی است؛ کارشناس واحد اشتغال و کارآفرینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به شماره تماس ۰۴۵۲۳۳۱۴۴۳ با داخلی ۲۱۳ پاسخگوی سؤالات و اشکالات اهالی فرهنگ و هنر در زمینه ثبت‌نام در سامانه کارا است.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا فرهنگ و هنر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فرهنگ و هنر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور آغاز شد که مرضیه قاسمپور پس از روبرو شدن با قرعه استراحت در مرحله نخست امروز سه شنبه  در مرحله یک  چهارم نهایی رده سنی زیر ۱۹ سال به مصاف سپیده تابان ار استان همدان می‌رود.

مسابقات بخش پسران نیز ار نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود که امیرحسین رضازاده در رده سنی زیر ۱۹ سال در برابر حریفان خود قرار می‌گیرد.

۱۴۶ اسکواش باز در پخش دختر و پسر درمسابقات بین المللی گرگان جونیوز ثبت نام کردند.

شرکت کننده دراین مسابقات در ۵ رده سنی زیر ۱۱ سال، زیر ۱۳ سال، زیر ۱۵ سال، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال به رقابت می‌پردازند.

نفرات برتر مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور، بیست ویکم اردیبهشت ماه مشخص می‌شوند.

دیگر خبرها

  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • واشنگتن پست: اسرائیل کشاورزی در غزه را نابود کرده است/ سطح ناامنی غذایی در غزه در مرحله بحرانی قرار دارد
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه