Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@23:12:44 GMT

ایران کاندیدای میزبانی مهارت‌های فردی FIBA شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۴۷۵

ایران کاندیدای میزبانی مهارت‌های فردی FIBA شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، با توجه به شیوع ویروس کرونا و فراهم نبودن شرایط برگزاری مسابقات زیر ۱۷ سال ۲۰۲۰، فیبا تصمیم گرفت مسابقات مهارت‌های فردی انتخابی منطقه‌ای را جایگزین این رقابت‌ها کند. در پی این تصمیم ایران آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات انتخابی مهارت‌های فردی کمتر از ۱۷ سال منطقه‌ای فیبا اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



‎این مسابقات با پروتکل‌های بهداشتی ارائه شده از سوی فیبا برگزار می‌شود. ‎افرادی که پیش از تاریخ ۱.۱.۲۰۰۳ متولد شده‌اند مجاز به شرکت در این رقابت‌ها هستند.

به جز ایران کشور‌های افغانستان، هنگ کنگ، لبنان، مغولستان، سنگاپور، سوریه، تایلند و امارات متحده عربی از منطقه آسیا اعلام آمادگی کرده‌اند. ‎نحوه گروه بندی و برنامه مسابقات متعاقبا توسط فیبا اعلام خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ایران بسکتبال پارسی خبر شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در اولین جلسه شورای ورزش و جوانان، گفت: با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی پرس‌سینه کشور فراهم شده و از همه ظرفیت‌های شهرستان برای میزبانی شایسته استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات از ۲۲ اردیبهشت‌ماه جاری با حضور قهرمانان‌ملی شروع شده و تدارکات لازم برای اسکان، جابه‌جایی و پذیرایی پیش‌بینی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: همچنین برگزاری مسابقات لیگ‌برتر نوجوانان کشور از روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه به میزبانی این شهرستان واگذار شده و برنامه‌ریزی لازم برای این رویداد ورزشی نیز انجام گرفته است.

عباسی در خصوص نرخ‌گذاری سالن‌های ورزشی در ادامه گفت: قیمت‌گذاری فضا‌های ورزشی مصوب شده و در اختیار مالکان قرار گرفته و از طرفی وقت‌هایی برای هیات ورزشی نوجوانان و جوانان و افراد بی بضاعت پیش‌بینی شده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۱۰ هزار بیمه شده ورزشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران