Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@23:23:49 GMT

خبر ۲۰، دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۹۳۳

همفکری مشترک وزرای اقتصادی دولت با روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس، ۲۰۳ نفر؛ آخرین آمار فوتی‌های کرونا در ۲۴ ساعت گذشته و افتتاح چند طرح وزارت نیرو در جنوب تهران مهمترین عناوین خبر ۲۰ امشب است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این بخشبه خبرهای زیر پرداخته است:    سران قوا عصر امروز کنار هم جمع شدن تا درباره آخرین تحولات اقتصادی بحث و گفتگو کنن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای قالیباف نخستین بار هست که به عنوان رئیس مجلس در نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی حضور داشت. معمولا
دراین نشست پیشنهاد‌های دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات اقتصادی مطرح و تصمیم گیری میشه.  
۲۰۳ نفر در یک روز! هموطنانی که در تهاجم مرگبار کرونا نتونستن مقاومت کنند. کرونا تاکنون ۱۳ هزار و ۳۲ نفر از هموطنانمون رو به کام مرگ فرستاده ... دو هزار و ۳۴۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا هم در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد که هزار و ۵۸۱ نفرشون بستری شدند.
کرونا، عامل افزایش ۵ برابری زباله‌های عفونی رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران گفته: مطالعه میدانی نشون میده که با وجود این افزایش در مدیریت پسماند رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شده. آقای زالی گفت: خوشبختانه در میان کارگران خدمات شهری معدل ابتلا بسیار پایینیه.   اما سرانجام پیشنهاد‌های ستاد مقابله با کرونای تهران برای کاهش ساعت کار و لغو طرح ترافیک به کجا رسید؟

زور کرونا فعلا به آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری چربید هر دو آزمون دو هفته‌ای دیر‌تر برگزار می‌شن. آزمون دکتری پنج شنبه ۹ مرداد و آزمون کارشناسی ارشد شانزدهم و هفدهم مرداد.   زمان برگزاری آزمون سراسری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی فنی و حرفه‌ای تغییری نکرده. وزیر بهداشت تاکید کرده قبل از برگزاری آزمون ها، محل برگزاری، چیدمان، تهویه و شرایط محیطی باید به تائید نمایندگان وزارت بهداشت برسه.

تابلو ورود ممنوع پلیس مترو  برابر افراد بدون ماسک
رئیس پلیس متروی پایتخت از جلوگیری پلیس از ورود مسافران فاقد ماسک به مترو خبر داد.
گگگگ

رکورد‌های پی در پی کرونایی آمریکا
آمریکا چند روزیه که رکورد ابتلای روزانه ۶۰ هزار نفر رو گزارش میکنه. تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار نفر در این کشور کرونا گرفتن. صد و سی و هفت هزار نفر هم جونشون رو از دست دادن. آمریکا به تنهایی یک چهارم مبتلایان جهان رو داره.
در برزیل دومین کشور درگیر شمار مبتلایان به یک میلیون و ۸۶۶ هزار نفر افزایش یافته ... بیش از ۷۲ هزار برزیلی هم فوت کردن. تاخت و تاز کرونا به جز بخش بهداشت، اقتصاد کشور‌ها رو هم به شدت هدف قرار داده.
رئیس انستیتو پژوهش‌های اقتصادی اتریش گفته کشورش با عمیق‌ترین بحران اقتصادی در صد سال گذشته مواجه شده است.
با افزایش موارد ابتلا و فوتی دوباره منع رفت و آمد در آفریقای جنوبی اجرا شده. استفاده از ماسک هم در اماکن عمومی ایالت کبک کانادا اجباری شد. نتایج بررسی‌ها نشون میده همراهی مردم آلمان با اقدامات پیشگیرانه و رعایت نکات بهداشتی عامل مهم مهار شیوع در این کشور است.

سند راهبردی ایران و چین و شیطنت های آمریکا
سند راهبردی ایران و چین چند وقتیه نقل محافل جوسازی و شیطنت امریکایی‌ها شده. در پشت ظاهر دلسوزی برای مردم ایران، چه چیزی، امریکایی‌ها رو اینقدر نگران کرده؟ کاربران ایرانی به این نگرانی امریکایی پاسخ دادند:
ــــــ خبرنگاران ۶۴۸۰۱۵۷

الزام قوه قضائیه به همکاری با مجلس و دولت
 این رو رئیس دستگاه قضا در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت و گفت: همکاری‌ها برای حل مسائل معیشتی و گره گشایی از مشکلات مردم با قوت ادامه داره.   حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ضمن تاکید بر حمایت از مدیران شجاع و کارآمد گفت: دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی قاطع برخود می‌کنه.   هجمه‌ها هم هیچ خللی در این مسیر ایجاد نخواهد کرد.

رئیس دستگاه قضا در واکنش به گزارش رئیس سازمان بازرسی درباره حادثه آتش سوزی کلینیک سینا گفت: باید قصور‌ها در دوره‌های مختلف پیگیری بشه و گرنه شاهد ده‌ها آتش‌سوزی و خسارت خواهیم بود ... رئیس قوه قضائیه به گزارش گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل درباره اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی هم اشاره کرد و گفت پرونده این جنایت با جدیت پیگیری میشه.


حل مسائل اصلی کشور روی میز مشترک دولت و مجلس
رئیس کل بانک مرکزی، وزرای نفت و جهاد کشاورزی و سرپرست وزارت صمت امروز راهی بهارستان شدن
و با رئیس مجلس درباره حل مشکلات و تعامل موثر نهاد اجرا و تقنین همفکری کردن.   یکی ازموضوعات مطرح شده در این نشست موضوع ارز بود و قرار شد مجلسی‌ها با ابزار‌های قانونی و نظارتی به کمک دولتی‌ها برن.
همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنان ادامه دارد
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سالروز نهایی شدن برجام، خروج غیر قانونی آمریکا از برجام و بی عملی اروپایی‌ها را محکوم کرد ... آقای موسوی اضافه کرد هشدار‌های لازم به طرف اروپایی داده شده که در صورت عدم انتفاع ایران از برجام واکنش ما قاطع خواهد بود ... سخنگوی وزارت خارجه درباره همکاری ایران و چین هم گفت، سند همکاری ۲۵ ساله بین دو کشور پس از نهایی شدن منتشر میشه.   آقا‌ی موسوی درباره سرنوشت پرونده مرگ قاضی منصوری در رمانی هم این طور توضیح داد.   شدت گرفتن خشونت پلیس امریکا ضد معترضان
تصاویر جدید نشون میده پلیس امریکا از خشونتش علیه معترضان کم نکرده. ماموران همچنان روش‌های خشن قبلی رو برای سرکوب اعتراضات استفاده میکنند.   تصاویر جدیدی از خشونت پلیس آمریکا در پنسیلوانیا منتشر شده. پلیس خشن زانوش رو بر گردن یک سیاهپوست فشار میده. تکرار همون روشی که به مرگ جورج فلوید منجر شد و جرقه اعتراضات در امریکا رو روشن کرد.

در پورتلند هم تصاویر گویاست که چطور پلیس به صورت یه معترض شلیک می‌کنه. این معترض دچار شکستگی جمجمه شد.

با وجود این خشونت و سرکوب حداکثری فریاد اعتراض به بی عدالتی ساختاری در امریکا همچنان بلنده.

شبکه خبر پیشتاز در جذب مخاطب
نظر سنجی‌ها نشون میده مخاطبان شبکه خبر، بهار امسال نسبت به بهار پارسال با چهارده درصد رشد در صدر شبکه‌های تلویزیونی از نظر رشد مخاطب قرار داره. این شبکه بعد از شبکه‌های سه و دوی سیما هم پر مخاطب‌ترین در این فصل بوده. بهار امسال، ۸۰ درصد مردم بیننده برنامه‌های مختلف سیما بودن که در مقایسه با بهار ۹۸، تعداد بیننده‌ها ۳٫۸ درصد رشد داشته.

دادگاه رسیدگی به پرونده ۲۱ متهم اخلالگر ارزی
دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ۲۱ متهم اخلالگر ارزی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.


رسیدن آب شرب پایدار به شهرستان پیشوا
خط هشت کیلومتری انتقال آب سد ماملو به این شهرستان امروز به بهره برداری رسید. ساخت مراحل ۷ و ۸ تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران و مخزن ذخیره بتنی ۲۰ هزار متر مکعبی محمودآباد هم آغاز شد.   وزیر نیرو در مراسم بهره برداری این طرح‌ها گفت: آب بها و حق انشعاب هیچ کدوم افزایش نداشته.


ناو جنگی فوق پیشرفته امریکا همچنان گرفتار شعله‌های آتش
یک روز بعد از انفجار، آتش نه تنها خاموش نشده بلکه گفته میشه احتمال وقوع انفجار‌های مجدد و شدید زیاده ... شدت و حجم آتش به حدیه که مرکز آتش نشانی سان دیه گو پیش بینی کرده، مهار اون، چند روز زمان میبره ... ناو " بونهایم ریچارد " که به گزارش سی ان ان از ناو‌های مهم ارتش امریکاست، قابلیت حمل دست‌کم ۲۰ جنگنده اف ۳۵ رو داره.
در این حادثه دست‌کم ۵۷ نظامی آمریکایی زخمی شدن ... با زبانه کشیدن شعله‌های آتش، نگرانی‌ها از پخش گاز‌های سمی ناشی از انفجار هم افزایش یافته ... با وجود گذشت چندین ساعت از انفجار، مقامات امریکایی هنوز هیچ خبری از چگونگی و علت وقوع انفجار منتشر نکردن ... همین سکوت، گمانه زنی‌ها درباره علت حادثه رو افزایش داده ... از خرابکاری عمدی نظامیان امریکایی ناراضی تا فرسودگی ناو.

برچسب ها: خبر20 ، مشروح

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر20 مشروح نشون میده هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و به نقل از اداره کل هواشناسی استان تا روز یکشنبه روند آرام افزایش دمای هوا،   وزش باد و رشد ابر، مهمترین پدیده‌های قابل توجه برای جو استان خواهند بود.
 به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز دوشنبه تا پایان هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.
این سامانه در روز دوشنبه موجب بارش‌های غالباً پراکنده بهاری خواهد شد.
با تقویت این سامانه از روز سه شنبه  ضمن کاهش نسبی دمای هوا، بتدریج شرایط برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • آسمان ابری در آدینه استان
  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشار‌ها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • رئیسی: روابط ایران و سریلانکا افزایش یابد
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران