Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ کناری ضمن تشکر ویژه از نیروهای بسیج و سپاه فتح از ادامه تلاش ها برای مهار آتش سوزی در منطقه دمچنار شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار شهرستان بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی در شهرستان بویراحمد گفت: آتش سوزی منطقه دمچنار در وسعت گسترده ای بوده هرچند در شب گذشته  حدود سا عت 3 بامداد مهار شده است، اما به دلیل فاصله زیاد برای پیاده روی نقطه ای دیگر در ساعت 8 صبح دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخ کناری با تشکر ویژه از بسیج و سپاه فتح گفت: حدود80 نفر از پایگاه های بسیج و سپاه، تمامی ادارات و آتش نشانی یاسوج، سرآبتاوه و گوشه با امکانات خودشان و همچنین مدیر کل منابع طبیعی بسیج شدند، اما به دلیل باد شدید و تراکم زیاد مرتع و بارندگی باید حتما در برخی نقاط از دمنده استفاده شود.


وی اظهار کرد:  هر چند در محور موگر ساران و از سمت روستای علی کرمی آتش سوزی مهار شده است، اما دامنه آین آتش سوزی ها به سمت گردوه هدایت شده است، که امید داریم آتش سوزی در این نقطه  مهار شود.

کناری افزود: امکانات و تجهیزات به تعداد وجود دارد، اما سوخت دمنده ها بعد از دو ساعت فعالیت تمام می شود، از طرفی نیروی بسیج، مردمی، انتظامی، خدمات رسان، شرکت ها و حتی کارمندان اداری شرکت نفت برای اولین بار مانند امور مالی و جهاد کشاورزی  و همه پای کار هستند، هرچند دهیاران، شوراها، منابع طبیعی استان و شهرستان  در 4 جبهه تیم دو الی سه نفره در ساران، موگر و علی کرمی و گردوه  به سمت آتش هجوم بردند، و امید داریم با اعزام نیروهای تازه نفس و نیروهای مردمی آتش در منطقه گردوه هم مهار شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه