Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته مصری نماینده مجلس نکته حائز اهمیت در اظهارات رهبری این بود که ایشان در رهنمودهای خود به واژه های سیاسی و جناحی اشاره ای نکردند و معتقدم، نمایندگان باید به دور از این موضوعات به رهنمودهای ایشان توجه کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

عبدالرضا مصری  در برنامه تیتر امشب و در تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مولفه های مجلس قوی گفت: بیانات ایشان در خصوص مجلس یازدهم همه نمایندگان را امیدوار کرد و همه احساس کردیم از روز اولِ تشکیل مجلس، ایشان در همه لحظات در کنار ما حضور دارند، تا اینکه سخنان دیروز(یکشنبه22 تیرماه) را ایراد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: این بیانات جامع و کامل و سرشار از امید و تقویت بخشی بود و به راستی هدیه ای به مجلسی ها بود. 

 مصری تصریح کرد: ایشان مجلس را مظهر امید و انتظار مردم معرفی کردند؛ به این معنی که تاکید ایشان بر این دو واژه، مسئولیت سنگینی برای نمایندگان  ایجاد می کند. 

 این نماینده مجلس تحلیل کرد: بخش دیگری از بیانات رهبری به ترکیب مجلس معطوف بود که ایشان آن را «ترکیبی از جوانان پرانگیزه، با ایمان، پرتوان، تحصیلکرده و کارامد» معرفی کردند و فرمودند: «مجلسی داریم که قوی ترین و انقلابی ترین مجلس پس از انقلاب است» و وقتی که این تعابیر برای مجلسی به کار رود، آن را به مجلسی امیدبخش و خوب تبدیل خواهد کرد. 

 او اظهار امیدواری کرد: این فرازهای رهبر انقلاب با این ترکیب مجلس، آمادگی بیشتری برای پاسخگویی به انتظارات در نمایندگان ایجاد می کند و با رهنمودهای رهبر انقلاب مجلس جان دوباره گرفت.

به گفته مصری  نکته حائز اهمیت در اظهارات رهبری این بود که ایشان در رهنمودهای خود به واژه های سیاسی و جناحی اشاره ای نکردند و معتقدم، نمایندگان باید به دور از این موضوعات به رهنمودهای ایشان توجه کنند.

او تاکید کرد: با فرمایشات رهبری، تعامل بعد از ۴۰ سال معنا شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

زنگنه، نماینده مجلس در ادامه تاکید کرد: رهبر انقلاب فرمودند، احساسی عمل نکنید، آنچه صلاح مردم و منطقی است انجام دهید.

او افزود: مردم در اسفندماه در شرایطی پای صندوق‌های رای آمدند که وضع معیشتی شان بسیار دچار مشکل شده بود و به تعبیر رهبر انقلاب مجلس امیدبخشی روی کار امد.

او تاکید کرد: این حضور مردم حاوی معنایی است که مردم احساس کردند این مجموعه‌ای که رهبری با عنوان مجلس انقلابی معرفی کردند با تمسک به روش‌های انقلابی و بارگشت به شعار‌های اصیل انقلاب، از مشکلات عبور خواهد کرد.

او در این باره هشدار داد: البته در کنار این امیدبخشی انتظاراتی ایجاد می‌شود که البته با افت‌هایی هم همراه است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

قادری، نماینده مجلس شورای اسلامی در استودیوی دیگری تاکید کرد: مردمی بودن می تواند یکی از مهمترین خصیصه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

 

 

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، درخواست مردم ، وضع معیشتی ، اولویت های کشور

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی درخواست مردم وضع معیشتی اولویت های کشور نماینده مجلس رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند

محمدصالح جوکار ،رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، اظهار داشت: نمایندگان مجلس نمایندگان ملت‌اند و باید در دو حوزه قانونگذاری و نظارت به بهترین شکل عمل کنند. در واقع باید قوانینی وضع شود که مستقیما مشکلات و گرفتاری‌های مردم را رفع کند و در حوزه نظارت هم نمایندگان باید بر دستگاه‌های اجرایی نظارت داشته باشند که قوانین را به درستی اجرا کنند. برای مثال در حوزه اقتصاد لازم است که همه نمایندگان تمام انرژی‌شان را بر رفع مشکلات معیشتی بگذارند زیرا اکنون بزرگ‌ترین مشکل مردم اقتصاد است

وی افزود: از سوی دیگر نمایندگان باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند تا دولت در مسیر درستی حرکت کند.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نکته بعدی آن است که مجلس نباید تک‌بعدی باشد؛ به این معنا که نباید صرفا تمرکزش بر موضوعات فرهنگی یا سیاسی باشد و از اقتصاد غافل شود و البته بالعکس.

 جوکار اضافه کرد: در مجلس یازدهم محاسن زیادی وجود داشت که باید در مجلس دوازدهم این محاسن پررنگ‌تر و تقویت شود؛ از تخصص تا تعهد. نمایندگان ضمن اینکه باید تعهد کامل به نظام و مردم داشته باشند، باید اشراف کاملی به مسائل کلان کشور هم داشته باشند. نگاه مجلس دوازدهم باید کلان‌محور و راهبردی باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکسری از طرح‌های خوب در مجلس یازدهم مطرح شد اما به دلیل کمبود وقت به مجلس دوازدهم می‌رود که به هر حال نمایندگان بعدی باید آنها را به سرانجام برسانند. همچنین لازم است گام‌های مهمی در حوزه‌هایی مانند اشتغال و مسائلی که به طور مستقیم به زندگی مردم مرتبط است، برداشته شود.

دیگر خبرها

  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری