Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@23:49:23 GMT

لرستان بیکارترین استان ایران در بهار ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۱۲۴۸

لرستان بیکارترین استان ایران در بهار ۹۹

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس جدول نرخ بیکاری در بهار سال ۹۹ که توسط مرکز آمار ایران اعلام شده است، لرستان بار دیگر به عنوان بیکارترین استان ایران شناخته شد. نرخ بیکاری لرستان در بهار امسال به ۲۱ درصد رسیده در حالی که این نرخ در مدت مشابه پارسال ۱۶.۳ بوده است.

پس از استان لرستان نیز استان چهارمحال و بختیاری با نرخ ۱۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ و استان‌های کرمانشاه و سیستان و بلوچستان به ترتیب با ۱۳.۸ و ۱۳.۱ بیشترین نرخ بیکاری را در کشور داشته‌اند. کمترین نرخ بیکاری در بهار امسال نیز به ترتیب مربوط به استان‌های خراسان جنوبی، اردبیل و مازندران با نرخ بیکاری ۴، ۶ و ۶.۲ بوده است.

نرخ بیکاری در این مدت در استان‌های همجوار لرستان به این شرح بوده است.

خوزستان ۱۲.۴

کرمانشاه ۱۳.۸

همدان ۷.۸

مرکزی ۶.۵

چهارمحال و بختیاری ۱۹.۱

اصفهان ۱۱.۹

کد خبر 530710 برچسب‌ها استان لرستان بیکاری - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان لرستان بیکاری ایران نرخ بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار داشت: لحظه به لحظه زندگی خود در محضر حق هستیم و تمام رفتار ما را می‌بینید و روزی در دادگاه الهی با ما برخورد خواهد شد.

روی اضافه کرد: هر چقدر از زمان عملیات وعده صادق می‌گذرد آثار و نتایج این عملیات را شاهد هستیم و هر چقدر بگذرد صدای شکستن صهیونیست‌ها و دشمنان بیشتر شنیده می‌شود.

امام جمعه آب‌پخش بیان کرد: اینکه چه تعداد موشک فرستاده شد و چه مقدار اثبات کرد و نکرد مهم نیست؛ تلاش دشمن این است که افکار به این سمت ببرد، اصل این است که با این عملیات غرور آفرین وعده صادق، قدرت و اراده و نیروهای مسلح ما به اثبات رسیده است.

رضایی افزود: این قدرت و شجاعت در دل ملت‌ها جوانه زد، هیمنه صهیونیست شکسته شد و قوت قلب مسلمان شده است؛ این مهم است و وظیفه‌ای که داریم نشر این پیام‌ها در جامعه امروز است و هر چقدر جلوتر برویم عظمت و اثر مثبت این عملیات بارز تر شود.

وی افزود: یکشنبه روز شورا است و از همه نمایندگان مردم تقدیر و تشکر می‌کنم، شورها، این نیروها که می‌توانند عرض اندام کنند یکی از برکات انقلاب اسلامی در تأیید سرنوشت خود و به اوج رساندن این برکات انقلاب اسلامی هستند و نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد.

امام جمعه آب‌پخش ضمن گرامیداشت روز خلیج فارس تصریح کرد: این خلیج تا ابد فارس خواهد ماند و تمامیت حفاظت از این مرزهای این کشور در مقابل دشمنان در این ۴۶ سال این یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

رضایی اظهار داشت: به همت شما مردم و بیداری مردم و بودن در صحنه در هشت سال دفاع مقدس که همه پشت عراق بودند این ملت با افتخار می‌گوید یک وجب از این خاک به دست دشمن نیفتاد.

وی با تبریک روز جهانی کار و کارگر خاطرنشان کرد: اگر به دنبال تولید با کیفیت و جهش تولید و پیشرفت اقتصاد کشور هستیم باید تکیه کنیم به این کارگران پرتلاش و کارآمد؛ مسؤولان هم باید به دنبال رفع بیکاری و رفع معیشتی مردم باشند و خوب خدمت کنند و به این قشر زحمت کش کارگران است.

رضایی با گلایه از گرانی‌های افسار گسیخته افزود: مردم نسبت به برنامه دولت و کالا برگ گلایه دارند و این گلایه به تیم اقتصادی دولت داریم و باید به گلایه‌های مردم توجه کنید.

کد خبر 6089025

دیگر خبرها

  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد