Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، امیر غلامرضا رحیمی پور، درباره نگرانی برخی از مشمولان سربازی که متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری بودند، گفت: برابر قانون و مقررات وظیفه عمومی مهلت مقرر در قانون برای فارغ التحصیلان کارشناسی و ارشد یک سال است و این مدت تمدید نشده است. بنابراین در صورت سپری شدن این مدت مشمولان وظیفه باید خود را برای انجام خدمت وظیفه عمومی به دفاتر پلیس +10معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در مورد کنکور کارشناسی ارشد و دکتری نیز هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد و مشکلی برای شرکت در کنکور برای متقاضیان وجود نخواهد داشت، اما اگر پس از شرکت در کنکور و تا قبل از اعلام نتایج مهلت یک ساله آنان به اتمام رسیده باشد، لازم است که اقدام به تعیین تکلیف خدمت سربازی خود کنند تا وارد غیبت نشوند.
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح افزود: در صورت قبولی این افراد در دانشگاه امکان ادامه تحصیلشان وجود دارد و منعی برای آن نیست. از همین رو نیز توصیه ما به متقاضیان این است که در این خصوص نگرانی نداشته باشند. در صورت لزوم هماهنگی بین ستادکل و مسئولان مربوطه در این بخش نیز انجام خواهد شد.

 

اخبار مرتبط اعلام رسمی زمان دقیق کنکورهای ارشد و دکتری تعیین تکلیف اعزام به خدمت مشمولان مبتلا به کرونا واکنش سازمان وظیفه عمومی به سربازی نرفتن فوتبالیست‌های ملی و باشگاهی فراخوان مشمولان پایه خدمتی خردادماه به سربازی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا سربازی زمان کنکور ارشد و دکتری به تعویق افتادن کنکور سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ارشد و دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

 این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی