Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم از افزایش ۳ برابری تعداد مبتلایان کرونا در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: امکانات و تخت‌های بیمارستانی محدود است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عباس عباس‌زاده امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهرستان‌های تحت پوشش بیمارستان علوم پزشکی بم تا اواخر خرداد ماه به طور متوسط روزانه یک‌نفر بیمار بستری مبتلا به ویروس کرونا داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های شرقی استان کرمان گفت: متاسفانه در ماه جاری شیوع کووید 19 در این شهرستان‌ها افزایش چشمگیری داشته و در این ماه روزانه به‌طور متوسط سه نفر بستری بر اثر ابتلا به ویروس کرونا داریم.

کرمان| ظرفیت 2 بیمارستان علوم پزشکی سیرجان تکمیل استشیوع موج دوم ویروس کرونا در شرق کرمان / تعداد ‌مبتلایان به کووید19 ‌افزایش پیدا کرد‌روند افزایشی شیوع کرونا در شرق استان کرمان نگران کننده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم عنوان کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شرق استان کرمان و در هر چهار شهرستان بم، ریگان، فهرج و نرماشیر حدود سه برابر افزایش پیدا کرده است و این نشان از آن دارد که روند بیماری در این شهرستان‌ها رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه از عموم مردم شرق استان کرمان به واسطه رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر می‌کنم تصریح کرد: با این وجود متاسفانه بعضی‌ها هنوز بیماری را جدی نگرفته‌اند.

عباس‌زاده با تاکید بر اینکه برگزار نکردن اجتماعات غیرضرور و عدم حضور در مراسم تحریم و عروسی امروز یک الزام است گفت: مقابله با ویروس کرونا باید به یک نهضت در جامعه تبدیل شود.

 وی با بیان اینکه مردم اگر استفاده از ماسک را اگر جدی نگیرند زحمت تمام جامعه و کادر درمان از بین می‌رود افزود: امکانات بهداشتی، درمانی و بیمارستانی در شرق استان کرمان محدود است و اگر رعایت پروتکل‌ها نشود وضعیت خیلی بدی خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم با اشاره به اینکه امر به معروف یک فریضه الهی است بیان کرد: در این شرایط توصیه استفاده به ماسک هم یک معروف است که باید جدی گرفته شود.

وی از مردم درخواست کرد در سطح جامعه نسبت به افرادی که ماسک نمی‌زنند حساسیت داشته و به آنها تذکر بدهند گفت: عدم استفاده از ماسک یک منکر محسوب می‌شود چرا تهدید علیه سلامت مردم است.

انتهای پیام/511/ ع

R7860/P1494/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان ویروس کرونا بیشتر بخوانید... استاندار کرمان: مردم تجمعات زیاد غیرقانونی در خانه ها را به پلیس اطلاع دهند/ تشکیل گشت ویژه کووید ۱۹ در استان کرمان ‌استاندار کرمان‌: همه باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند / با ادارات متخلف برخورد می‌شود انتقاد استاندار کرمان به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلسات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا کرونا در شرق استان کرمان علوم پزشکی بم ویروس کرونا شهرستان ها پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اعلام این خبر گفت :بعد از تماس مددجو یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) به محل اعزام و زایمان با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی در منزل انجام شد.
به گفته ی پژمان قرائیان مادر و نوزاد دختر با حال عمومی خوب به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد