Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران شرکت پیمانکار احداث این بیمارستان، اظهار داشت: بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس از پروژه های بسیار مهم در هرمزگان محسوب می‌شود که معاونت عمرانی استانداری به طور ویژه اجرای این طرح را پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی قبلی، این پروژه قرار بود تا سال ۱۴۰۲ افتتاح شود اما با توجه به نیاز استان به امکانات بیشتر بیمارستانی باید با کار جهادی و شبانه‌روزی این بیمارستان تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی تصریح کرد: احداث بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس از مهمترین اقدامات دولت دوازدهم در هرمزگان و گامی بزرگ در راستای ارتقای امکانات درمانی در این استان است.

وی بیان داشت: از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون گام‌های بزرگی توسط دولت در راستای توسعه و افزایش امکانات بیمارستانی در هرمزگان برداشته شده و دربسیاری از بخش‌ها با تکمیل بیمارستان‌های موجود در شهرستان‌ها، ایجاد بخش‌های دیالیز، توسعه اورژانس‌ها، افزایش تخت در مجموعه بیمارستان‌های استان، پروژه‌های مهمی در سه سال اخیر به بهره‌برداری رسیدند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: در حال حاضر با حمایت های دولت طرح های خوبی در بخش بهداشت و درمان هرمزگان در حال اجرا است که از جمله آنها می توان به بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس ، بیمارستان ستاره خلیج فارس، بیمارستان دوم میناب و پروژه توسعه بیمارستان کودکان اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به هدف گذاری صورت گرفته جهت ایجاد هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی جدید در استان با احداث بیمارستان های جدید و توسعه بیمارستان های موجود، این مهم در آینده ای نزدیک محقق می شود.

 احداث بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی در بندرعباس از پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری و دولت به استان در سال 96 است که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ منابع اعتباری خوبی نیز به این طرح اختصاص یافته است.

استاندار هرمزگان اردیبهشت امسال در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: ا توجه به اهمیتی که دولت برای احداث این بیمارستان قائل بوده تا کنون بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه به پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس تخصیص یافته اما پیمانکار پروژه بسیار کند عمل کرده و تنها کمتر از ۵۰ میلیارد تومان در این پروژه هزینه و کار شده است.

 طی حکمی از سوی استاندار هرمزگان محمد حردان به عنوان نماینده ویژه و تام الاختیار در پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس منصوب شد.

استان هرمزگان دارای ۱۷ بیمارستان دولتی با یک هزار و ۱۵۰ تخت فعال است که طبق گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی، این استان با کمبود یک هزار تخت بیمارستانی مواجه است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در نشست بررسی چالش‌های پروژه‌های پیشران گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز با همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می‌رسانیم. 

مهدی دوستی صبح امروز شنبه نیمه اردیبهشت‌ماه در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها  همچنین گزارش کار را  بصورت پیوسته در دستورکار دارند.  

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید