Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، این حادثه حدود ساعت 40 دقیقه بامداد در ابتدای جاده روستای امرغان پس از آن رخ داد که جوان 27 ساله ای به نام احسان به همراه یکی از دوستانش به سمت جاده روستایی امرغان حرکت کردند. آن ها که طبق بررسی های مقدماتی با چند جوان دیگر قرار گذاشته بودند، از خودروی ام وی ام 315 پیاده شدند ولی ناگهان طرف های مقابل که مسلح بودند با شلیک گلوله، «محسن-د» (دوست همراه احسان) را هدف گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی محسن خون آلود بر زمین افتاد، بلافاصله احسان پیکر مجروح او را درون خودرو ام وی ام انداخت و به طرف بیمارستان شهید هاشمی نژاد حرکت کرد.

وقتی کادر درمانی مجروح را به بخش اورژانس بردند، احسان نیز از شدت ترس سوار بر خودرو به طرف منزل خودشان فرار کرد و خودرو را در منطقه ابوطالب گذاشت. او سپس ماجرای تیراندازی را به مرد 47 ساله بنگاه داری که از رفاقت آن ها آگاه بود، اطلاع داد و از او خواست تا وضعیت «محسن» (مجروح) را جویا شود. «ز» وقتی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد رسید که «محسن» جان خود را از دست داده بود و قاضی ویژه قتل عمد به همراه کارآگاهان اداره جنایی و سروان کبوتری (رئیس پاسگاه هلالی) مشغول تحقیق در این باره بودند.

قاضی احمدی نژاد که به اظهارات متناقض «ز» درباره چگونگی اطلاع از ماجرای جنایت مسلحانه، مشکوک شده بود بی درنگ دستور بازداشت وی را صادر کرد و بدین ترتیب تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مهاجمان مسلح فراری و دیگر عوامل مرتبط با این قتل هولناک ادامه یافت. به دستور مقام قضایی رسیدگی به پرونده این جنایت در حالی به کارآگاهان ورزیده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی واگذار شد که بررسی های مقدماتی از ردپای یک دختر نیز در این ماجرا حکایت دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا حادثه منزل فرار قاضی قتل جنایی جنایت پلیس اخبار حوادث دختر جنایت مسلحانه شلیک گلوله مهاجمان عکس فیلم اخبار تهران کرونا حوادث تهران جسد فوت کرد پرونده شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و اهالی، کلنگ احداث المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی در آرامستان زادگاه این شهید واقع در روستای علی آباد دشتابی بر زمین زده شد.

شهید انتظامی احسان بابائی به همراه ۱۰ نفر از همرزمانش بامداد روز جمعه (۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲) در عملیات تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • (ویدئو) تلاش ناموفق دختر آمریکایی برای عبور از آب‌گرفتگی با خودرو
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی