Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۱ وزیر خارجه اروپایی از اتحادیه اروپا خواستند به منظور جلوگیری از الحاق کرانه باختری توسط اسرائیل، گزینه‌هایی را مدنظر قرار دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از هاآرتص، 11 وزیر خارجه اروپا از کشورهای فرانسه، ایتالیا، بلژیک، سوئد، دانمارک، هلند، فنلاند، ایرلند، لوکزامبورگ، مالت و پرتغال در نامه‌ای خطاب به جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار تهیه فهرستی از اقدامات به منظور جلوگیری از طرح اشغالگری رژیم صهیونیستی در کرانه باختری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزرای خارجه از اتحادیه اروپا خواسته‌اند تا در این فهرست واکنش‌هایی را در مواجهه با طرح احتمالی اشغال کرانه باختری توسط تل آویو در نظر گیرد.

هشدار وزیر خارجه روسیه درباره تلاش صهیونیست‌های برای الحاق کرانه باختریافشاگری رئیس سابق «کنست» رژیم اسرائیل از نقش ترامپ در تعلیق اجرای طرح الحاقرژیم اسرائیل|چرا نتانیاهو  نتوانست مانع تعویق اجرای طرح موسوم به الحاق کرانه باختری شود؟پارلمان آلمان: طرح الحاق جدید اسرائیل نقض قوانین بین‌المللی است

تصمیم اسرائیل برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری با حمایت آمریکا با انتقادهای شدید بین‌المللی مواجه شده است. سازمان ملل و بسیاری از کشورهای عربی درباره اجرایی کردن چنین طرحی به رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند.

انتهای پیام/

R36446/P/S8,89,90/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الحاق کرانه باختری اتحادیه اروپا وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح گفت: «چین با جدیت از اسرائیل می‌خواهد باتوجه‌به درخواست‌های بی‌شمار جامعه بین‌المللی، حمله به رفح را متوقف کرده و تمام توان خود را برای پیشگیری از یک فاجعه انسانی بزرگ‌تر در نوار غزه به کار گیرد.»

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (سه‌شنبه) عملیات نظامی خود را در بخش شرقی شهر رفح آغاز کرد و جنگنده‌های این رژیم حملات هوایی شدیدی را علیه این منطقه انجام دادند.

خبرنگار خبرگزاری فرانسه که در رفح حضور دارد گفت این شهر هدف حمله سنگینی قرار گرفته و بر اساس آمار اعلام‌شده از سوی یک بیمارستان در رفح، تاکنون ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها تن مجروح شده‌اند.

این سخنگوی وزارت خارجه چین با ابراز نگرانی شدید نسبت به حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح، گفت: «با جنگ و خشونت نمی‌توان مشکلات را حل کرد و امنیت را به ارمغان آورد.»

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903973

دیگر خبرها

  • واکنش اتحادیه اروپا به حمله اسرائیل علیه رفح
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی