Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-09@00:23:19 GMT

انتقاد شديد جو بايدن و برني سندرز از ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۲۵۰۹

انتقاد شديد جو بايدن و برني سندرز از ترامپ

خبرگزاری آریا- نامزد دموکرات‌ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: رئیس جمهور در هر کاری که می‌کند مایه شرمندگی مردم آمریکاست.
به گزارش خبرگزاری آریا، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از عملکرد ترامپ در مقابله با بیماری کووید 19 انتقاد کرد. بایدن در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: در ماه ژانویه من درباره بیماری کووید 19 هشدار دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون بعد از 5 ماه رئیس جمهور ترامپ هنوز هم اقدام لازم برای مقابله با این ویروس را انجام نداده است. این امر قابل قبول نیست. رئیس جمهور در هر کاری که می‌کند مایه شرمندگی مردم آمریکاست.
 
بایدن: ترامپ کمتر گلف بازی کند!
جو بایدن نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور، در پیام دیگری در صفحه توئیتر خود نوشت: دونالد ترامپ باید زمان کمتری را صرف بازی گلف کند و زمان بیشتری را به گوش کردن به اظهارات کارشناسان مانند دکتر فائوچی اختصاص دهد.
سناتور برنی سندرز در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: در شرایطی که همه گیری بیماری کرونا بیشتر می‌شود ترامپ منزوی تر، ناتوان‌تر و نامتعادل‌تر از نظر روحی و روانی عمل می‌کند. او، دکتر فائوچی را دست کم می‌گیرد و فکر می‌کند همه از جمله مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها درباره کووید 19 دروغ می‌گویند. به خاطر علم و سلامت مردم کشورمان، ترامپ باید شکست بخورد.
اندرو کومو، فرماندار نیویورک امروز دوشنبه در اظهاراتی با انتقاد شدید از عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و دفاع از مواضع آنتونی فائوچی رئیس موسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا، گفت: "حالا، رئیس جمهور، علم و دانش را هدف حملات خود قرار داده است. چه شگفت انگیز! تعجبی ندارد. او از همان روز اول (همه گیری کرونا) به علم و دانش حمله کرده است".

انتقاد نشریه پولیتیکو از فرافکنی ترامپ درباره بحران کرونا
نشریه پولیتیکو در توئیتی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا در آمریکا و سوء مدیریت کاخ سفید در مواجهه با این بحران نوشت: "رئیس جمهور در حالی حملات لفظی خود را به مدیریت چین درمورد بحران کووید-19 در هفته‌های اخیر تشدید کرده است که علاوه بر بالا رفتن تعداد مبتلایان ویروس کرونا در آمریکا، نظر افکار عمومی درباره نحوه مدیریت اوضاع کشور در دوران همه گیری ویروس کرونا توسط خود او به طرز بی سابقه‌ای منفی شده است."

طغیان کرونا در ایالت‌های آمریکا و فشار فزاینده بر نظام بهداشت و درمان این کشور
شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد بر اساس آمارها، از هر صد آمریکایی، یک نفر کرونای مثبت دارد و کووید 19 در برخی ایالت‌های این کشور طغیان کرده است.
به گزارش سی ان ان؛ در ایالت فلوریدا، پانزده هزار و سیصد مورد جدید ابتلا به کرونا مشخص شده است که بیشترین میزان گزارش ابتلا در یک روز در آمریکا از زمان شروع همه گیری کرونا به شمار می‌رود. میزان اعلام مثبت تست کرونا در فلوریدا در بیست و پنجم ژوئیه پانزده درصد اعلام شده است و فرماندار این ایالت اعلام کرد که مرحله بعدی بازگشایی فعالیت‌های تجاری و اجتماعی در این ایالت متوقف می‌شود.
به گفته فرماندار فلوریدا، تلاش می‌شود که اوضاع ابتلا به کرونا در این ایالت مدیریت و کنترل شود و منحنی افزایشی ابتلا، روندی کاهشی داشته باشد و فقط در این صورت است که بازگشایی کسب و کار و از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی بازبینی می‌شود.
از دیگر سو؛ ظرفیت در بیمارستان‌های میامی بیچ تقریبا تکمیل شده است و این امر باعث شده است که نظام بهداشت و درمان در این منطقه گذشته از بیماران کرونایی، برای مراقبت از دیگر بیماران نیز تحت فشار زیادی قرار بگیرد. با وجود افزایش شدید ابتلا به کرونا، ورلد دیزنی برخی از پارک‌های خود را بازگشایی و در کنار آن، زدن ماسک را اجباری کرده است و از ورود کسانی که علائمی از کرونا را دارند، جلوگیری می‌شود.
در جورجیا، در دو هفته گذشته، میزان ابتلا به بیماری روندی صعودی را نشان می‌دهد. این ایالت از جمله اولین ایالت‌های آمریکاست که فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی و کسب و کار‌ها فعالیت‌های خود را از سرگرفتند. شهردار آتلانتا، مرکز این ایالت گفته است بازگشایی فعالیت‌ها در این ایالت به مرحله نخست بازگردانده می‌شود و از شهروندان خواسته است جز در موارد ضروری، در خانه بمانند. در همین حال، فرماندار ایالت گفته است که شهردار این شهر نمی‌تواند اقدام برای محدود سازی کند و اظهارات وی فقط جنبه توصیه دارند.
در میشیگان، در جشن‌های چهارم ژوئیه هزاران نفر در دریاچه‌ها تجمع داشتند و همین امر باعث شد مقامات بهداشت و درمان توصیه‌هایی را برای در امان ماندن شهروندان از ابتلا به کووید صادر کند. این اقدام بعد از آن انجام شد که آزمایش کووید در برخی از کسانی که در جشن‌ها حضور داشتند، مثبت اعلام شد.
در تگزاس، ظریفت بیمارستان‌های ایالت تکمیل شده است و فرماندار تگزاس می‌گوید اوضاع احتمالا در هفته‌های بعدی بدتر نیز بشود. سی و پنج ایالت در سراسر آمریکا از افزایش شمار مبتلایان کرونا خبر داده اند و همه این‌ها در حالی است که مقامات دولت فدرال آمریکا تلاش می‌کنند این افزایش را بی اهمیت جلوه دهند.
آدمیرال برت گیرور، دستیار وزیر بهداشت در آمریکا در حالی که از میزان افزایش مبتلایان به کووید 19 ابزار نگرانی می‌کند، مدعی است که آمریکا اکنون در وضعیت بهتری قرار دارد و بیماری از کنترل خارج نشده است.
از سوی دیگر، با وجود هشدار‌هایی که درباره خطر‌های ابتلا به کووید داده می‌شود، وزیر آموزش خطر‌های ناشی از بازگشایی مدارس را نادیده تلقی می‌کند. بستی دووس می‌گوید داده‌ها نشان نمی‌دهند که بازگشایی مدارس اقدامی خطرناک باشد.
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به این اظهارات می‌گوید دووس با اقدام خود، جان معلمان و دانش آموزان را به خطر می‌اندازد و یافته‌های علمی را نادیده می‌انگارد. بازگشت دانش آموزان و معلمان به مدرسه وبازگشایی فعالیت‌های آموزشی باید به صورت ایمن باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتقاد شدید بایدن رئیس جمهور فعالیت ها همه گیری کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار شامگاه دوشنبه در نشست با دهیاران با اعلام این مطلب که در سطح شهرستان رزن بیش از ۲۰۰ تحصیل کرده و متقاضی شغل در حوزه‌های مختلف کشاورزی وجود دارد اما مدیریت جهاد کشاورزی استان برای جذب نیروی جدید از افراد غیر بومی در مشاغل و پست‌های این اداره اقدام و پس از مدتی ایشان را به دیگر نقاط منتقل می‌کنند و باعث موجی از اعتراض‌ها و حواشی در شهرستان رزن شده است

وی افزود: در قوانین و سیاست‌های استخدامی کشور، اولویت اشتغال در هر شهری، با مردم بومی همان شهر است، اما آن چیزی که در رزن اتفاق می‌افتد با هیچ‌کدام از این سیاست‌ها همخوانی ندارد

غفاری‌آثار ادامه داد: برای جذب نیروی بومی تاکنون بی تفاوت نبوده‌ایم و به هر دستگاه یا اداره‌ای که توانسته‌ایم نامه‌نگاری و درخواست همکاری کرده‌ایم و ازاینجا به بعد باید مسئولین استانی پاسخگوی این مطالبه باشند و البته از سازمان بازرسی هم می‌خواهیم تا با نگاه ویژه به اینگونه استخدام‌ها در سازمان جهادکشاورزی ورود کرده و به این مسئله خاتمه دهند

فرماندار رزن افزود: بی عدالتی در شهرستان رزن به اوج خود رسیده، نیروی مورد نیاز را در پست‌های خالی جهاد کشاورزی شهرستان جذب و پس از مدتی منتقل می‌کنند و این واقعیت‌های تلخ، دل‌های زیادی از خانواده‌های بومی و ساکن این شهر مظلوم را به درد آورده و فرزندان عزیزشان را راهی دیار غربت کرده است، و متأسفانه این واقعیت‌ها، انگیزه جوانان این شهر را به ماندن در زادگاه و خدمت کردن به همشهریان خود، به‌شدت کاهش داده است.

کد خبر 6098612

دیگر خبرها

  • دستمزد باورنکردنی دیوید تیلور در نقش جدید | توفیق اجباری نرسیدن به المپیک برای جادوگر
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد