Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیل پور رئیس اتحادیه اقامتی گردشگری شهرستان بابلسر با بیان اینکه اتحادیه اقامتی و گردشگری بابلسر در قالب یک آگهی مزایده که از سوی  شهرداری بابلسر هر ساله برگزار می‌شود، شرکت کرد و برنده مزایده شد،گفت: هدف از شرکت در این مزایده ترفیع مشکلات متل داران و شهروندان در ورود به سواحل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تسهیل در ورود و اقامت مسافران در سواحل و همچنین فراهم کردن شرایط مناسب برای رضایت آن‌ها را از دیگر اهداف این اتحادیه برای شرکت در این مزایده دانست و افزود: معتقدیم پیامد این سیاست می‌تواند به بهبود رونق مسافر و گردشگر شهرستان کمک کند.

رئیس اتحادیه اقامتی گردشگری شهرستان بابلسر، گفت:طبق قوانین مفاد مزایده شرکت برنده در مزایده می‌بایست ۴ طرح شنا (۲ طرح زنانه و ۲ طرح مردانه) را به اجرا در آورد و شروع این طرح‌ها نیز از ۱۵خرداد آغاز و تا آخر تابستان ادامه دارد.

اسماعیل پور با تاکید به اینکه بهتر است واگذاری طرح‌ها به صورت دراز مدت باشد،گفت: در صورت تصویب این پیشنهاد در کمیسیون ماده ۵ استانداری، شهرداری نیز موافق با اجرای چنین برنامه‌ای می‌باشد.

او افزود: پایه مبلغ برای شرکت در مزایده طرح سالم سازی دریا برای مدت سه ماه ۵۵۰ میلیون تومان بود که این اتحادیه توانست با پیشنهاد ۷۵۰میلیون تومان برنده مزایده شود و این در حالی است که تنها منبع درآمدی این اتحادیه جهت اجرای این طرح، فروش قبض یا همان ورودی پارکینگ‌ها و پارکبانی است.

اسماعیل پور با اشاره به نرخ نامه مصوب ستاد اسکان سفر، گفت: بر اساس این نرخ نامه ورودی ماشین‌های شخصی ۱۰ هزار تومان، مینی بوس ۱۵ هزار تومان، اتوبوس ۲۹ هزار تومان و عابر پیاده دو هزار تومان می‌باشد که با حذف دریافت مبلغ از عابر پیاده و تعدیل سایر مبالغ با ٧ هزار تومان ورودی برای خودرو سواری که هزینه حاصل از این ورودی‌ها جهت پرداخت هزینه‌های طرح دریا و حقوق ناجیان غریق استفاده می‌شود.

رئیس اتحادیه اقامتی گردشگری شهرستان بابلسر، افزود: سیاست فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر بابلسر ساماندهی مناسب سواحل دریای خزر جهت رضایت مسافران و جذب گردشگر می‌باشد که بر پایه همین سیاست مقرر شد تکریم گردشگران و کسانی که قصد استفاده از دریا و طرح سالم سازی را دارند به نحو احسن صورت گیرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری مازندران سواحل مازندران طرح دریا ناجیان غریق اتحادیه اقامتی گردشگری هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از آماده‌سازی و ساماندهی مجموعه تاریخی و گردشگری مقبرةالشعرا تا پیش از آغاز تعطیلات تابستانی و آغاز فصل گردشگری با تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، موسی زارعی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با اشاره به اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز برای ساماندهی مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا، اظهار کرد: این مجموعه به عنوان پروژه‌ای حیاتی در حوزه گردشگری هر ساله در ایام تابستان پذیرای گردشگران است در این راستا شهرداری منطقه تلاش ۱۰ می‌کند تا با ایجاد فضایی مناسب و زیبا این مسیر ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب و شایسته به گردشگران از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: ارائه این خدمات، خاطره خوب از سفر به تبریز را در ذهن میهمانان ثبت خواهد کرد.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته این منطقه در خصوص پیاده‌محورسازی مجموعه تاریخی فرهنگی پروژه مقبره‌الشعرا تفرجگاه اندیشه گران، خاطرنشان کرد: عملیات اجرای سنگفرش بهسازی و مناسب‌سازی صحن جنوبی مرکزی مقبره الشعرا، ضلع شرقی، غربی و جنوبی پیرامون موزه احد حسینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع با استفاده از سنگ حکمی اسپراخون و ترکیبی از سنگ قرمز آذرشهر و سنگ کوبیک و مطابق با معماری مقبره‌الشعرا توسط شهرداری منطقه ۱۰ اجرا شده است.

زارعی ادامه داد: بعضی نواقص جزئی در قسمت‌های سازه‌ای، ورودی مقبره‌الشعرا، جداره‌سازی، بدنه‌سازی و تکمیل آب‌نما و زیبایی بصری صحن جنوبی آغاز شده و این مجموعه فرهنگی و گردشگری پس از دو دهه رکود آماده میزبانی شایسته از گردشگران داخلی و خارجی است.

وی تصریح کرد: احداث سوغات‌سرا با اعتبار افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال، جدیدترین اقدام شهرداری منطقه در این مجموعه است که امکان معرفی و حمایت از صنایع‌دستی و هنری تبریز را فراهم می‌کند که هم‌اکنون عملیات اجرایی آن توسط عوامل عمرانی منطقه در حال انجام است.

کد خبر 747842

دیگر خبرها

  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • وزیر اقتصاد: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • خاندوزی: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال