Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@08:57:48 GMT

سکان توسعه در دستان نیروی انسانی توانمند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۳۲۸۷

سکان توسعه در دستان نیروی انسانی توانمند

به گزارش خبرآنلاین وبه نقل از پایگاه خبری شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) (IKACNews) ؛ به گفته یاورپور در پی بازدید هیئت میهمان از مجموعه شهر فرودگاهی امام (ره) گفت و گوهای راهگشایی نیز انجام شد. بر همین اساس تلاش بر نظام مندی بیشتر نیروی انسانی و همچنین بهبود کیفیت عملکرد نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تاکید بر اهمیت توسعه اشتغال در پیشبرد برنامه های اقتصادی کشور افزود: تحقق اشتغال پایدار به معنی توسعه پایدار و همه جانبه است. از آنجایی که شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) چشم اندازی روشن در مسیر توسعه ترسیم کرده است اطمینان داریم نیروی انسانی اهمیت قابل توجهی در این ساختار خواهد داشت.
همچنین وی در ادامه افزود: همکاری فی مابین سازمان امور استخدامی کشور با توجه به برررسی عملکرد ساختار اداری و سازمانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از مهم ترین محورهایی است که در پی این بازدید بیش از گذشته مورد توجه قرار خواهد گرفت.
یاورپور در پایان تاکید کرد: به دلیل اهمیت قابل توجه ساختار تشکیلات تفصیلی و پست های سازمانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) پیگیری های مستمری به منظور برگزاری این جلسه انجام شد و خوشبختانه جلسه ای مطلوب، در راستای پیشبرد اهداف شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

46

کد خبر 1410007

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است

ابوطالب شفقت  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداران نسبت به جذب نیروی انسانی بر حسب قانون عمل کرده و بر اساس مقررات نیرو جذب کنند.

وی با بیان اینکه تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست، بیان کرد: چنانچه شهرداران نیرو‌های به کار گرفته شده خود را به ادارات دیگر بفرستند یک سال مهلت دارند برای این افراد اشتغال ایجاد کنند و آنان را به شهرداری برگردانند.

 استاندار لرستان گفت: مسائل را به صورت پایه‌ای پیگیری می‌کنم و کار را به اندازه‌ای که در کشور ظرفیت داریم، انجام می‌دهیم چرا که باید کار‌ها بر اساس برنامه و اولویت‌ها تخصیص داده شود و کار باید منطقی اصولی و با برنامه باشد.

شفقت عنوان کرد: مسئولیت نشاط فردی و عمومی شهر‌ها با شهرداران است و راهبرد کلان آنها ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همچنین شهردار نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و شورا‌ها مرکز فکری، مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند که باید کمبود‌ها و نواقص را احصا و رفع کنند، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات راهبردی شهرداری‌های لرستان پیگیری خواهند شد و به دنبال این هستیم تا سهم بهتری در توزیع منابع و امکانات داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان