Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه نفتای ترش پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس است.
به گزارش شانا به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز ‌(سه‌شنبه، 24 تیرماه) شاهد عرضه کالاهای گاز پروپان صنعتی و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، میعانات گازی پتروشیمی رازی و نفتا پالایش نفت آبادان است و برش سنگین (محموله دریایی) و نفتای ترش شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، بنزین اکتان 87، بنزین اکتان 87 (محموله دریایی)، بنزین اکتان 91، بنزین اکتان 95 و گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، نفت کوره 380 سانتی استوکس شرکت ملی نفت ایران، ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا، گاز مایع پالایش گاز سرخون و قشم و گاز مایع پالایش گاز فجر جم در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز دوشنبه (23 تیرماه) کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس، آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز، آیزوریسایکل پالایش نفت تهران، آیزوفید پالایش نفت تبریز، برش سنگین، سوخت کوره سبک و نیتروژن مایع پتروشیمی تبریز، برش سنگین شرکت پتروشیمی شازند، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول پتروشیمی شیراز، متانول شرکت متانول کاوه، برش هیدروکربن حاصل از ضایعات پتروشیمی عاری از هرگونه فرآورده یارانه‌ای پتروشیمی بیستون و میعانات گازی پالایش گاز خانگیران در رینگ داخلی و گاز مایع پالایش نفت لاوان در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.
در این روز 15.479 تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از 545 میلیارد و 352 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بنزین اکتان بورس انرژی پالایش نفت گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، چای لی مدیرعامل شرکت دولتی چاینا انرژی در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، بر توسعه روابط دو جانبه و همکاری مشترک میان چین و ایران تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت انرژی چاینا از جمله شرکت‌های بزرگ چین است که بالغ بر ۲۰ هزار پروژه زیربنایی در حوزه‌های مختلف از جمله برق آبی، حرارتی، انرژی‌های تجدید پذیر، توسعه مسکن و تجهیز ساختمان و مسائل مرتبط با نفت و پتروشیمی در سطح جهان انجام داده و بخشی از آن در حال انجام است.

وی افزود: این شرکت از سال ۲۰۰۱ وارد ایران شد و چندین پروژه زیربنایی اولویت دار را تأمین مالی و اجرا کرده و قرار است طرح‌های بزرگی نظیر سد بختیاری به عنوان بلندترین سد ایران با همکاری این شرکت به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت چاینا انرژی با تاکید بر اینکه در زمینه پتروشیمی و نفت در هرمزگان آماده همکاری هستیم گفت: در حال حاضر چند پروژه پالایشی و پتروشیمی ملی را در دست همکاری داریم که بخشی از آن‌ها در هرمزگان وجود دارد.

کد خبر 6087659

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی