Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، با توجه به اینکه برابر آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، حمل مسافر از سوی خودروهای شخصی ممنوع است، طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در قالب اعمال مقررات در دستور کار جدی این پلیس قرار گرفت. رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره بیان کرد: گشت‌های پلیس راهور استان مرکزی در راستای اجرای این طرح، کنترل‌های لازم را انجام می‌دهند و با خودروهای شخصی بدون مجوز برخورد قانونی انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سیدعلی حسینی سه‌شنبه ۲۴ تیر افزود: ساماندهی و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات از سوی ناوگان حمل و نقل درون شهری و پیشگیری از بروز هرگونه آسیب برای مسافران این خودروها از دیگر اهداف این طرح است. بحث استفاده نکردن از خودروهای مسافربر شخصی به صورت مستمر به مردم هشدار داده شده و انتظار است شهروندان نیز برای پیشگیری از خطرات احتمالی، از سوار شدن در این خودروها خودداری کنند.

وی بیان کرد: بسترهای لازم برای فعالیت مسافرکش‌های شخصی در قالب شرکت‌های متعدد حمل و نقل دارای مجوز در استان مرکزی فراهم است و انتظار است افرادی که قصد کار با خودروهای شخصی دارند پس از ساماندهی وضعیت خود و به صورت مجاز این امر را انجام دهند. اجرای این طرح در تمام شهرستان‌های این استان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 530805 برچسب‌ها استان مرکزی خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تغییر دین خود از مسیحیت به اسلام در نشست خبری پس از پیروزی برابر استقلال ملاثانی در اهواز مورد سوال قرار گرفت و در واکنش به آن گفت: می‌دانید که هیچ وقت برای پاسخ دادن به سوال‌های غیرمرتبط مشکلی ندارم. مشکلی ندارم ولی مسئله شخصی من با مسئله حرفه‌ای جداست.

او جملاتش را به این شکل در کنار هم قرار داد و اضافه کرد: چون پرسیدید و کنجکاو هستند، باید بگویم بله. با افتخار مدتی پیش به دین اسلام روی آوردم و یکی از شما هستم. حتی عضوی از خانواده های ایرانی. می‌خواستم آخر فصل درباره این موضوع صحبت کنم، چون مسائل شخصی را در درون خودم نگه می‌دارم. اما چون بیان کردید، بله این حقیقت دارد.

ویدئو: 331140

دیگر خبرها

  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند