Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@22:05:12 GMT

قیمت مرغ چرا گران شد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۳۷۱۲

قیمت مرغ چرا گران شد؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ سید داوود موسوی افزود: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار، مرغ از اقلام کالا‌های گروه اول محسوب می‌شود و هر گونه تغییر قیمتی در آن، فرآیند خاصی دارد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس محاسبات کارگروه تنظیم بازار، قیمت مرغ زنده از 8 هزار و 550 به 10 هزار تومان تغییر داشت، اضافه کرد: بر اساس این تغییر قیمت در نرخ مرغ زنده، قیمت مرغ آماده مصرف هم تغییر می‌کند که آخرین قیمت, 15 هزار تومان با دامنه تغییرات (تلورانس) 5 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای موسوی با بیان اینکه مشکلاتی در بخش تامین نهاده‌ها و ارز بود که در حال رفع شدن است، افزود: بر اساس اسناد و مدارک و محاسبات قیمت گذاری، قیمت مصوب، تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: اگر قیمت بازار کمتر از قیمت مصوب باشد شرکت پشتیبانی امور دام، ورود و مرغ مازاد را جمع آوری می‌کند و اگر قیمت، بیش از نرخ مصوب باشد، این شرکت، مرغ مورد نیاز را در بازار توزیع می‌کند.

معاون نظارت بر کالا‌های مصرفی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: در کارگروه تنظیم بازار مصوب شد شرکت پشتیبانی امور دام، مرغ منجمد را در بازار توزیع کند که این موضوع در حال انجام است.

وی با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ در میادین میوه و تره بار رعایت می‌شود، اضافه کرد:در دیگر مراکز عرضه، مشکلاتی از نظر رعایت نکردن قیمت مصوب وجود دارد که متاثر از قیمت مرغ زنده است.

پربیننده ترین واردات موبایل بالای ۳۰۰یورو همچنان ممنوع است/ نیم میلیون دستگاه تلفن‌همراه در گمرک منتظر تخصیص ارز تنها 5 قلم کالای اساسی ارز دولتی می‌گیرد مصرف شامپو تخم‌مرغی ۳برابر شد فهرست صادرکنندگان متخلف ارزی را اعلام کنید/ تعلیق کارت بازرگانی صادرکنندگان متخلف توافق برای بازگشت ۳میلیارد دلار از عراق

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مرغ تولید مرغ مرغ زنده نهاده های دامی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت قیمت مصوب قیمت مرغ بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

درحالی‌که این روزها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه(گلریزان) و متولیان آن است.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902893

دیگر خبرها

  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • معاملات مسکن به این روش عجیب انجام می‌شود
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب