Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، حبیب الله خجسته پور ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه ی دیدار استاندار سمنان با محمد مهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور که عصر امروز دوشنبه بیست و سوم تیرماه در محل این سازمان در تهران به انجام رسید با اشاره به ابلاغ اعتبار هزینه ای نوزده میلیارد و هشتصد میلیون تومانی زندانهای استان در سال گذشته گفت : برای سال جاری نیز تقریبا معادل همین میزان اعتبار به استان سمنان ابلاغ گردیده است که امیدواریم با تخصیص صد درصدی این اعتبار شاهد رفع مشکلات و تامین نیازهای زندانهای استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خجسته پور اظهار داشت : امسال ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی برای زندان جدید سمنان و ۷ میلیارد تومان نیز جهت زندان جدید دامغان ابلاغ گردیده است.
خجسته پور تصریح کرد در سال گذشته یک و نیم میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات توسعه و تجهیز به استان تخصیص یافت که این عدد در سال جاری به دو میلیارد تومان افزایش یافته است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان همچنین با اشاره به افتتاح و بهره برداری از زندان جدید سمنان خواستار تسریع در روند تعیین تکلیف زندان قدیم سمنان واقع در کاروانسرای شاه عباسی این شهر شد و عنوان کرد : مردم شهرستان سمنان انتظار دارند با انجام جابجایی زندان سمنان ، دیوار و حصار اطراف این کاروانسرا واقع در مرکز شهر سمنان برچیده و این کاروانسرا برای بازدید مردم بازگشایی گردد .
وی اظهار امیدواری کرد : این آرزوی دیرین مردم طی روزهای آینده محقق و همزمان عملیات بهسازی و مرمت این بنای تاریخی نیز با مساعدت سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری آغاز شود.

46

کد خبر 1410024

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از اختصاص ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راهداری استان خبرداد و گفت: تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

احمد محمدی زاده روز چهارشنبه دردیداربا اقشار فرهنگی هنری شهرستان جم  اشاره به تامین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر گفت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته‌ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره‌وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

 احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته‌های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت