Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در راستای تأکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر حمایت از تولید، بررسی و رفع مشکلات تولیدکنندگان فارس با سفر به حوزه قضایی مرودشت از پتروشیمی و یک واحد صنعتی تولید اسانس در این شهرستان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، در دیدار از پتروشیمی مرودشت با اشاره به حفظ و صیانت ظرفیت‌های تولیدی استان در راستای توسعه آن،گفت: پتروشیمی مرودشت با داشتن سابقه ۶۰ ساله در دورانی که کشور درگیر جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن است می‌تواند در رونق تولید، اشتغال جوانان و تحقق شعار سال در استان نقش مهمی را ایفا کند.

موسوی با اشاره به اینکه در راستای بررسی مشکلات مطرح شده در پتروشیمی مرودشت و موارد زیست محیطی لازم بود دیدار میدانی از پتروشیمی این شهرستان انجام شود، بیان کرد: وجود این واحد صنعتی ظرفیت قابل توجهی برای شهرستان مرودشت و استان محسوب می‌شود که این امر ضرورت توجه مسئولان استان به مشکلات این واحد تولیدی را بیشتر می کند.

نماینده عالی قوه قضائیه استان فارس در ادامه سفر به شهرستان مرودشت با حضور در واحد تولیدی در حال ساخت اسانس و کنستانتره گیاهان دارویی با بیان اینکه مرودشت با داشتن ظرفیت‌های فراوان کشاورزی زمینه مناسبی را برای توسعه صنایع تبدیلی دارد ، تصریح کرد:کمک به این واحد صنعتی در آستانه شروع به کار با تمام ظرفیت می‌تواند به اشتغال جوانان منطقه کمک کند.

او، ادامه داد: با طرح مشکل این واحد تولیدی در ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس و تشکیل جلسه مشترک با بانک‌های مربوطه و رفع مشکل اعطای تسهیلات به آن می‌توانیم زمینه اشتغال ۲۵۰ نیروی کار جدید به صورت مستقیم و ۵ هزار نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم کنیم.

موسوی افزود: پس از سفر ریاست قوه قضائیه به استان فارس و تاکید ایشان بر پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی در افزایش دیدار مسئولان قضایی از واحد‌های دارای مشکل ،همکاری با مجموعه اجرایی بیشتر شده و این رویکرد تعاملی دستیابی به اهداف شعار سال و تحقق جهش تولید در استان فارس است.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه به ورود دستگاه قضایی به موضوع تملک بانک های استان بر ۵۸ واحد تولیدی، اضافه کرد: این واحد‌ها که اغلب در سال‌های گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی  از سوی بانک‌ها تملک شده و به حالت تعطیل و یا نیمه تعطیل در آمده اند به چرخه تولیدی استان بازگردانده می شوند.

 رئیس کل دادگستری استان فارس در بازدید از ساختمان در حال ساخت شورای حل اختلاف شهرستان مرودشت که اجرای آن از جمله مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه به استان فارس بود بر شتاب بیشتر عملیات ساختمانی آن تاکید و اظهار کرد: با توجه به گستردگی حوزه قضایی مرودشت با ساخت و بهره برداری از این ساختمان می‌توان کمک قابل توجهی به کاهش پرونده‌های قضایی و گسترش فرهنگ صلح و سازش کرد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازدید رئیس کل دادگستری فارس واحد پتروشیمی شهرستان مرودشت رئیس کل دادگستری استان فارس پتروشیمی مرودشت استان فارس واحد تولیدی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان همدان، گفت: سال گذشته حدود ۱۲۰ واحد تولیدی مورد بازدید و بررسی قرار گرفت و حدود ۳۰۰ مشکل را در سطح واحدهای تولیدی شناسایی و برطرف شد. - اخبار استانها -

ابوالفضل برات‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، در آستانه هفته کارگر ضمن تبریک این مناسبت به جامعه کارگری استان و خانواده‌هایشان، اظهار داشت: در این ایام 80 عنوان برنامه در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، سیاسی، خدمت‌رسانی و جهاد تبیین در استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این هفته ویژه برنامه گرامیداشت بسیج کارگران و کارخانجات، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر استان است که در آن از هر شهرستان یک خانواده شهید و پنج فرمانده پایگاه مقاومت موفق تقدیر می‌شود، همچنین پیاده‌روی 200 نفر از بسیجیان کارگری استان از مسیر مریانج به امامزاده محسن همراه با برنامه‌های جانبی پیش‌بینی شده است.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان همدان گفت: در طول هفته بسیج کارگری پویش "من کارگر ایرانیم" را در فضای مجازی همزمان با سراسر کشور داریم که در راستای فرهنگ‌سازی و شعار سال انجام می‌شودف ضمن اینکه در سطح حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج برنامه‌های ورزشی، مسابقات قرآنی، مسابقات فرهنگی برای خانواده‌های کارگران و تجلیل از کارگران نمونه انجام خواهد شد.

برات‌زاده با بیان اینکه مهمترین برنامه‌های ما در طول سال در دو بخش مهم انجام می‌شود، افزود: در بخش نخست در راستای تحقق ارتش ده‌ها میلیونی و بسیج در کار و تولید استان است که 67 پایگاه بسیج در سطح واحدهای تولیدی و خدماتی در استان با بیش از 21 هزار بسیجی فعال است.

وی عنوان کرد: در بخش دوم در راستای کمک به جامعه اسلامی است برنامه‌هایی را برای خدمت‌رسانی و کمک به تولید استان در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت انجام می‌دهیم که مهمترین آن کمک به رفع موانع تولید با حضور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان است و در طول سال گذشته حدود 120 واحد تولیدی را مورد بازدید و بررسی قرار دادیم و حدود 300 مشکل را در سطح واحدهای تولیدی شناسایی کردیم.

برات زاده بیان کرد: به روش‌های مختلف در صدد رفع موانع تولید بودیم بسیجیان در سطح پایگاه‌های مقاومت بر آمدیم ضمن اینکه تشکیل گروه‌های جهادی را در واحدهای تولید خدماتی با برگزاری شیفت ایثار و بدون دریافت حقوق توسط بسیجیان داشتیم.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان همدان کمک به رفع محرومیت در سطح جامعه را از دیگر اقدامات مهم این جامعه بر شمرد و افزود: از جمله این اقدامات مرمت و بازسازی منازل در روستاها و کارخانجات، توزیع بسته‌های معیشتی و غیره بوده است.

وی گفت: طرح "شهید برونسی" در راستای فرهنگ‌سازی تولید، توزیع و مصرف کالاهای ایرانی در سطح واحدهای تولیدی در حال انجام است. از کارهای عمده این حوزه بازدید اقشار و آشنایی آنها از واحدهای تولیدی موفق استان داریم تا بریا مصرف کالای داخل استان تشویق و ترغیب شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان