Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده بسیج ادارات و کارمندان استان اردبیل گفت: فرهنگ بسیجی در سطح ادارات اردبیل نهادینه‌سازی می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی انجام یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ وحید جمشیدی صبح امروز در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل اظهار داشت: فرهنگ بسیجی در سطح ادارات اردبیل نهادینه‌سازی می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی انجام یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که حضور اکثر کارکنان در کسوت بسیجیان را جای بسی تقدیر و تشکر دارد گفت: باید از این ظرفیت عظیم و ارزشمند برای کمک‌رسانی به مردم استفاده شود که خوشبختانه بسیج ادارات حرکت جهادی‌وار در راستای مبارزه با بیماری کرونا داشتند.

فرمانده یگان محیط زیست کشور: هر محیط‌بان فعلا باید از 12 هزار هکتار مرتع محافظت کند‌ / به کمک جهادگران بسیجی نیاز داریمرئیس سازمان بسیج سازندگی: دومین مرحله طرح «کمک مؤمنانه» آغاز می‌شود/ یک میلیون نیازمند جدید شناسایی شد‌امدادرسانی سپاه و بسیج به سیل‌زدگان شرق گلستان + تصاویر

فرمانده بسیج ادارات و کارمندان استان اردبیل گفت:  کارکنان امور مالیاتی در سطح اداره سرآمد هستند و خوشبختانه حمایت‌های لازم برای اجرای برنامه‌های بسیج توسط این اداره با روند بسیار مناسبی در حال اجراست.

جمشیدی تصریح کرد: برگزاری ویژه برنامه راهیان نور با استفاده از ظرفیت بسیج برای تحقق اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به نحو احسن بوده و تا حد امکان توانسته‌ایم شاخص‌های کمی و کیفی را بهبود بخشیم.

قلی‌زاده مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل نیز در ادامه با اشاره به این که ارتقای برنامه‌های توسعه فرهنگ مالیاتی نیازمند حمایت‌های لازم و همه‌جانبه است گفت: تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر با کمک و همکاری مسئولان مربوطه انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/132/ی

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... بسیج طلاب برای کمک به برطرف کردن مشکلات صنعت استان مرکزی اعلام آمادگی کرد نظارت بسیج اصناف خراسان رضوی بر قیمت‌ها / ظرفیت تولید ماسک افزایش می‌یابد مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر معرفی شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: «در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.»

به گزارش تسنیم، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملاً نمی‌توانیم در مسئله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سال گذشته در این زمینه، توسط معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری انجام شد، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود تا آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار کنند و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی