Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی بهسازی سه راهی بهبهان –لیکک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ پژمان نیک قبالی مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: این پروژه به طول 5 کیلومتر واقع در شهرستان بهمئی  با پیشرفت 71 درصدی هم اکنون در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک اقبالی اظهار داشت: اعتبار پروژه  بهسازی چهار خطه بهبهان –لیکک 94 میلیارد ریال و از محل  اعتبارات ملی – استانی است، که در سال 95 عملیات اجرایی  آن آغاز و به دلایل کمبود اعتبار و.. پروژه مذکور روند اجرایی کندی داشت، که خوشبختانه با مساعدت وزارت راه و شهرسازی و مسئولین استانی این پروژه تامین اعتبار شده  و در حال حاضر روند اجرایی قابل ملاحظه‌ای دارد.

 وی افزود: این پروژه از کیلومتر 5 تا 10 چهار خطه بهبهان - لیک – ماغر قرار دارد  که داری 36 دهانه پل به طول های 2،3و 8 متری است.

نیک اقبالی خاطر نشان کرد:  با بهره برداری از این مسیر 6 روستا با جمعیتی بالغ بر 2500 نفر بهرمند خواهند شد و به دلیل اینکه اغلب مردم منطقه کشاورز هستند  و محصولات خودرا در حاشیه جاده بفروش می رسانند، در گذشته شاهد تصادفاتی در این نواحی بودیم که  انتظار داریم  با بهره برداری از محور مذکور کاهش تصادفات را داشته باشیم.

وی در پایان از حوزه نظارت، ساخت و توسعه راه ها   اداره کل راه و شهرسازی که بر عملیات اجرایی پروژه مذکور نظارت  دارند تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیر کل راه و شهرسازی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رادمنش ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اجرایی کردن طرح‌ها به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد سخت و هزینه‌های هر طرح نیز چندین برابر دیگر استان‌ها است.

وی بیان داشت: با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود.

رادمنش تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴، در زمینه اجرای فیبر نوری استان ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در ۳۰ ماه اخیر اجرایی شده و اجرای یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز مصوب شده است و چنانچه این طرح اجرایی شود، ظرفیت شبکه در استان ارتقا یافته و سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد.

کد خبر 6094376

دیگر خبرها

  • رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا