Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست قول داده است که تا پایان این دولت، اقدامی در خصوص انتقال آب از استان خوزستان و به ویژه تونل بهشت‌آباد انجام نشود.

سیدکریم حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت پروژه تونل انتقال آب بهشت‌آباد اظهار کرد: در جلسه‌ای که چند روز پیش با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست داشتیم، دغدغه‌ها و مطالبات مجمع نمایندگان در خصوص انتقال آب و به ویژه تونل انتقال آب بهشت‌آباد مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان حفاظت محیط زیست مکاتبه‌هایی با وزارت نیرو در خصوص انتقال آب داشته است که این مکاتبات از آقای کلانتری دریافت شد که به عنوان گزارش، آن‌ها را ارائه خواهیم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص توقف طرح انتقال آب بهشت‌آباد تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست پذیرفته است در نامه‌ای کتبی به وزارت نیرو اعلام کند که طرح انتقال آب بهشت‌آباد مجوز زیست محیطی ندارد و در این زمینه مکاتباتی نیز انجام شده است.

حسینی بیان کرد: آقای کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست قول داده است که تا پایان این دولت، اقدامی در خصوص انتقال آب از استان خوزستان و به ویژه تونل بهشت‌آباد انجام نشود و بر این اساس قول می‌دهیم که تا پایان این دولت بحث انتقال آب منتفی است.

وی افزود: در این جلسه همچنین آقای کلانتری عنوان کرد که به هیچ وجه مجوز انتقال آب برای تونل بهشت‌آباد را صادر نمی‌کند و مجمع نمایندگان خوزستان نیز پیگیر جمع‌آوری کارگاهی هستند که برای اجرای طرح تونل انتقال آب بهشت‌آباد فعال شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی انتقال آب محیط زیست بهشت آباد سازمان حفاظت محیط زیست انتقال آب بهشت آباد خصوص انتقال آب مجمع نمایندگان رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداوای بچه کفتار توسط مرد دوست دار محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شورای روستای چم‌لپو واقع در شهرستان کهگیلویه گفت: ۳۱ فروردین ماه امسال، یک قلاده کفتار با دو توله‌اش به شالیزارهای روستا آمدند که توسط سگ‌ها مورد حمله قرار گرفته بود. شعبان بال‌افکن افزود: یکی از بچه کفتارها پایش آسیب دید و بچه‌ی دیگر نیز قادر به حرکت و فرار نبود. رئیس شورای چم لپو ادامه داد: بعد از اینکه پای بچه کفتار را ضدعفونی کردم، هر دو بچه را در محلی که زخمی و از مادرشان جدا شده بودند، رها کردم تا مادرش به سراغش بیاد، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. وی تاکید کرد: بچه کفتارها را دوباره با خود به خانه آوردم تا به‌صورت کامل بهبودی پیدا کنند و بتوانند به طبیعت برگردد. بال‌افکن ابراز کرد: در این مدت سعی کردم با دارو از عفونت زخمش جلوگیری کنم تا بتواند سلامت کاملش را به دست بیاورد. همچنین برای تغذیه به آن‌ها شیر و میوه می‌دهم.  

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • مداوای بچه کفتار توسط مرد دوست دار محیط زیست
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری
  • حذف کیسه‌های پلاستیکی در ایران | آب دریای خزر باز هم عقب‌نشینی کرد
  • توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • چرا پروژه بارورسازی ابر‌ها در ایران به بن‌بست خورد؟