Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون اندیشه جوان در راستای ایجاد بستری مناسب برای پرورش دانشجویان نخبه، همواره در تلاش است تا به منظور تبادل نظر بین اساتید و دانشجویان، اقدام به برگزاری حلقات متن‌خوانی کند.

با توجه به استقبال پرشور مخاطبان از دوره‌های اول و دوم این حلقات، دوره سوم حلقه‌های متون کلاسیک در محورهای زیر برگزار می‌شود:

۱- کتاب لیبرالیسم سیاسی اثر رالز با تدریس مصطفی زالی
۲- کتاب پرسش از تکنولوژی اثر هایدگر با تدریس سید مهدی ناظمی قره باغ
۳- کتاب تنبیه و مراقبت اثر فوکو با تدریس محمد ملاعباسی
۴ – حلقه مطالعاتی اندیشه سیاسی در شاهنامه با تدریس سیدحسین شهرستانی

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4973657

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون اندیشه جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ویروس کرونا معرفی کتاب امام رضا ع کنفرانس بین المللی مجمع عالی حکمت اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حجاب و عفاف سازمان تبلیغات اسلامی قرآن فلسفه تفسیر قرآن علوم انسانی اسلامی فعالیت های قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروهی از دانشجویان و نمایندگان کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اعضای شورای اسلامی شهر اراک دیدار و گفت‌وگو کردند. این نشست در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف شورای شهر و نقش آن در مدیریت شهری و همچنین همفکری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای اسلامی شهر اراک برگزار شد.

در این جلسه که به همت حوزه فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای شهر در زمینه‌های مختلف، ازجمله حمایت و ارتقاب فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه و توسعه علمی و فرهنگی شهر اراک، تأکید کردند و دبیران کانون‌های دانشجویی و جمعی از فعالان فرهنگی اجتماعی دانشگاه، توضیحات جامعی درباره کانون دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه دادند.

پیمان عین القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سید وحید میرنظامی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی و علی‌اصغر غفاری رئیس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اراک با استقبال از این نشست با پاسخ به برخی از مطالبات و ارائه راهکار بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرده و تعامل دانشگاه و شورای شهر را به‌ویژه استفاده از ظرفیت فعالین دانشجویی را برای مدیریت شهری مفید و پر اثر ارزیابی کردند.

در پایان جلسه دانشجویان از صحن علنی شورای اسلامی بازدید کرده و عین القضاتی توضیحاتی را درباره قوانین، نقش اعضا و نحوه رأی‌گیری شورای شهر توضیحاتی ارائه دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • فلسفه چینی: سفری به ژرفای اندیشه شرقی
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • ۳۵۹ دشت کشور در چالش بحران فرونشست | حفر ۱۱۷هزار حلقه چاه در دشت‌های با نرخ فرونشست
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت