Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@15:44:25 GMT

فعالیت های اداری مدارس تعطیل نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۴۶۳۸

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از عدم تعطیلی فعالیت های اداری مدارس نظیر ثبت نام، هدایت تحصیلی و سنجش سلامت نوآموزان خبر داد. ناطقان :  مسعود ثقفی در جمع خبرنگاران با اشاره به اطلاعیه روز گذشته ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام تعطیلی برخی فعالیت های شهری به علت کرونا گفت:مباحثی که در آموزش و پرورش در حال حاضر وجود دارد مانند ثبت نام، هدایت تحصیلی و مراکز سنجش نوآموزان، فعالیت های اداری مدارس هستند و به عنوان فعالیت آموزشی محسوب نمی شوند و طبیعتا مشمول این تعطیلی نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:مدارس به فعالیت خود با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل های بهداشتی در موارد گفته شده ادامه خواهند داد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه البته آزمون سمپاد هم این هفته با توجه به کشوری بودنش برگزار خواهد شد که توضیحات کامل مربوطه توسط رئیس مرکز سمپاد ارائه شده است تاکید کرد:بنابراین فعالیت های روز دوشنبه و چهارشنبه در مدارس، فعالیت های اداری هستند و ادارات نیز مشمول تعطیلی های اعلام شده نیستند و نیروهای اداری مدرسه اقدام به ثبت نام، هدایت تحصیلی و سنجش سلامت خواهند کرد.
منبع: ایسنا برچسب ها: اداری ، مدارس ، ناطقان ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اداری مدارس ناطقان تهران فعالیت های اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد