Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@14:49:38 GMT

اهمیت اشراف اطلاعاتی در مأموریت‌های یگان ویژه

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۵۲۴۹

اهمیت اشراف اطلاعاتی در مأموریت‌های یگان ویژه

خبرگزاری فارس: سردار حسن کرمی در نشست فرماندهان، معاونان و رؤسای یگان‌های ویژه ناجا، ضمن تبریک به مناسبت روز عفاف و حجاب، با بیان اینکه دشمن با استفاده از هرگونه حربه و ابزاری درصدد انجام تهاجم فرهنگی در ایران اسلامی است، اظهار داشت: دنیای امروز دنیای حاکمیت رسانه و دنیای ارتباطات است، دشمن به دنبال این است که از همین طریق بر افکار و رفتار مردم تسلط پیدا کرده و فرهنگ غرب را از طریق اینترنت، ماهواره و به خصوص شبکه‌های اجتماعی بر افکار مردم القاء و ناهنجاری‌های اجتماعی را عادی سازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین اهداف دشمنان و معاندان نظام و انقلاب اسلامی، ضربه زدن به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است، بانوان به عنوان یکی از ارکان اساسی تشکیل جامعه باید با ارتقاء سطح هوشیاری و حفظ حجاب و عفاف، خود را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن قوی کنند تا آن‌ها به اهداف شوم خود نرسند.

سردارکرمی با بیان اینکه نیروی انتظامی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم یکی از اهداف معاندان است، تصریح کرد: فرماندهان با اشراف اطلاعاتی محیط پیرامونی باید در صدد کاهش و از بین بردن آسیب‌های احتمالی محیط سرزمینی خود باشند.

رئیس پلیس ویژه کشور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران مانند خاری در چشم دشمنانی مانند آمریکا، اسرائیل و دیگر کشور‌های مستبد و مدعی حقوق بشر است، بیان کرد: اتحاد و همدلی مردم ایران رمز موفقیت کشور در مقابل تهاجمات گوناگون دشمنان بوده است.

وی گفت: ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم، با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و کاهش توان اقتصادی کشور یکی دیگر از اقدامات گسترده رسانه‌های معاند است، باید با بالا بردن سطح هوشیاری مردم بصیر ایران اسلامی ازطریق رسانه ملی و استفاده صحیح و بجا از فضای مجازی که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز قرار گرفته، بتوانیم مانند گذشته نقشه‌های شوم دشمن را که به دنبال ایجاد تفرقه بین مسئولان نظام و مردم هستند را خنثی کنیم.

سردار کرمی در بخش دیگر سخنان خود به استفاده صحیح از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: استفاده از فضای مجازی بدون آگاهی کامل می‌تواند راه مناسبی برای سوء استفاده دشمن علیه کشور به خصوص نیرو‌های مسلح باشد، با آموزش مناسب در خصوص استفاده از این فضای عظیم، می‌توان بهترین بهره کافی و وافی را در راستای مسائل گوناگون مانند، ارتقاء سطح بصیرت و دشمن شناسی مردم، آشنا کردن جامعه با تهاجمات فرهنگی و حتی ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در جوامع دیگر کشورها، برد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن تقدیر از آحاد مردم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حامی سلامت ایران بوده اند اذعان کرد: کشور‌هایی مانند آمریکا، انگلیس و... که مدعی کشور داری و مدیریت هستند، در مقابل بیماری کرونا ویروس کمر خم کرده و دچار مشکلات فراوانی خصوصا در بحث معیشت مردمشان شده اند، اما مردم ایران با حمایت و پشتیبانی از مسئولان و کادر درمانی تا کنون در مقابل این ویروس منحوس ایستادگی کرده و بر مشکلات اقتصادی نیز فائق آمده اند.

سردار کرمی اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر با رعایت بیشتر اصول بهداشتی از این مشکل نیز عبور کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: اشراف اطلاعاتی یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، رضا افلاطونی در نشست با فرمانده و کارکنان یگان حفاظت اراضی کشاورزی افزود: تلاش داریم در طرح حفاظت از اراضی کشاورزی مردم و سایر دستگاه‌ها ونهاد‌ها با سازمان امور اراضی کشور همکاری و برای انجام این کار مردم باید اعتماد کنند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور اظهارداشت: همچنین باید به نیاز‌های مردم در حوزه گردشگری توجه و مناطقی تحت عنوان شهرک‌های گردشگری در خارج از اراضی کشاورزی فراهم شود تا خسارتی به اراضی کشاورزی وارد نشود.

وی تصریح کرد: برون‌سپاری فعالیت‌ها در حوزه اجرای احکام تبصره دو، نظارت دقیق بر فعالیت یگان حفاظت استان‌ها، اجرای گشت مشترک یگان حفاظت با سایر دستگاه‌های متولی زمین، هوشمندسازی نظارت و پایش هوشمند اراضی کشاورزی از مهمترین برنامه‌های یگان حفاظت برای سال جدید است.

فرمانده یگان حفاظت در ۳۴ شهرستان جدید استقرار می‌یابد

سرهنگ اکبر امینی فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی گفت: در سال جدید در ۳۴ شهرستان بحرانی کشور از بابت ساخت‌وساز‌های غیرمجاز، فرمانده یگان حفاظت اراضی منصوب خواهد شد.

وی افزود: تاکنون سامانه رصد و پایش هوشمند اراضی کشاورزی در ۳۱ استان راه‌اندازی شده و در سال جاری در استان سیستان و بلوچستان نیز راه‌اندازی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • ضرورت توجه ویژه‌ به بیمه و امنیت شغلی کارگران