Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:21:06 GMT

طرح جامع محرومیت‌زدایی خراسان شمالی آماده شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۵۲۶۷

طرح جامع محرومیت‌زدایی خراسان شمالی آماده شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالقاسم چمن صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به شکل‌گیری بسیج سازندگی در سال ۷۹ اظهار کرد: پس از این اتفاق نقش آفرینی گروه‌های جهادی در کشور پررنگ‌تر شد و جوانان کشور خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از آماده شدن طرح جامع محرومیت‌زدایی استان خبر داد و بیان داشت: برش استانی این طرح آماده شده است که با جزئیات منتشر خواهد شد.

وی طرح‌های محرومیت‌زدایی خراسان شمالی را در پنج محور عنوان کرد و افزود: حوزه‌های آب‌رسانی با اولویت آب شرب روستایی، راه روستایی، کشاورزی، محلات کرامت و حاشیه‌نشین استان و حوزه زیرساخت و اشتغال این پنج محور را شامل می‌شود.

سردار ابوالقاسم چمن مشکل آب شرب روستایی استان را جدی عنوان کرد و بیان داشت: راه‌های روستایی استان نیازمند توسعه هستند لذا می‌طلبد مدیران به این امر اهمیت دهند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بهترین کار را خدمت‌رسانی به مردم توصیف کرد و تصریح کرد: با اجرای طرح جامع محرومیت‌زدایی خدمات مناسبی به مردم ارائه می‌شود.

وی در انتها گفت: برای اجرای این طرح در استان ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است که با مشارکت سپاه و استانداری این بودجه تأمین خواهد شد.

کد خبر 4973741

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه جوادالائمه خراسان شمالی محرومیت زدایی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد حجاب و عفاف ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان محرومیت زدایی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد